۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۹۳۱۱
معاون اول قوه قضائیه گفت: تمام مدیران برای حل مشکل معیشت مردم تلاش کنند.
به گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام و المسلمین محسن اژه ای در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در تالار شهید آوینی اظهارداشت: هرمزگان حقیقتا جامع مذاهبی است که امروز دشمن از این مهربانی، وحدت و بصیرت بسیار ناراحت و مضطرب است و این چیزی نیست جز ایمان مردم استان به خداوند و بیداری شما و تلاش نماینده ولی فقیه در استان که نوجب این اتحاد شده است.

وی ادامه داد:  خدا را سپاس می‌گوییم که زیر پرچم حاکم عادل، فقیه، حکیم و متوسل به الله زندگی می‌کنیم و امروز دشمن بیش از گذشته از نظام و رهبری نگران است به این دلیل با تمام دشمنی‌ها در طول ۴۰ سال امروز خودش را ضعیف‌تر همیشه و جمهوری اسلامی را قوی‌تر و پر نفوذتر می‌بیند.

معاون اول دستگاه قضا اضافه کرد: اگر ما اتکای به خدا، وحدت، بصیرت، مشورت با خیرخواهان داشته باشیم و تلاش و مجاهدت کنیم صدرصد پیروزتر از گذشته خواهیم بود.

اژه ای تصریح کرد: امروز ما در کشور با مشکلاتی مواجه‌ایم اما دشمن بیش از ما مشکل دارد و ناراحتی‌هایش بیش از ما است.

وی بیان کرد: دشمن و در رأس آن وزارت خارجه آمریکا درصدد است تا با بزک کردن چهره شیطان بزرگ، تنفر مردم ایران را از آمریکا کم کند و از طرفی ارزش‌های دینی را در جامعه ایران کم رنگ کند زیرا دشمن به خوبی می‌داند که تدین مردم ایران مانع از پیشبرد برنامه‌های بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی است.

معاون اول دستگاه قضا تاکید کرد: استفاده بی‌نهایت از فضای مجازی برای تکثیر گناهان و قبح زدایی از ناهنجاری‌های اجتماعی و ترویج بی‌عفتی و بی‌اخلاقی در دستور کار نظام سلطه و شیطان بزرگ قرار دارد و حتی متدینین را در حالت انفعال و ترس از امر به معروف و نهی از منکر قرار داده است.

اژه ای  تاکید کرد: به جای اینکه دشمن از ما فیلم بگیرد ما از آن ها در صورت مشاهده ناهنجاری فیلم و عکس بگیریم و برای دستگاه قضا بفرستیم و نترسیم از فیلم هایی که از امر به معروف ما در شبکه های اجتماعی  پخش می شود.

اژه ای ابراز داشت: امروز دشمن تلاش می کند با فشارراقتصادی صبر مردم را لبریز کند که همه ی مدیران نظام ، دستگاه قضا ، مجلس و دولت وظیفه داریم از تمام تلاشمان استفاده کنیم برای حل مشکل معیشت مردم که بسیار مشکل بزرگی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر