۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۴۹۱۲۵
جلسه تخصصی فرهنگی شورای پدافند غیرعامل استان در استانداری با ریاست مدیر کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و با حضور اعضای محترم جلسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه تخصصی فرهنگی شورای پدافند غیرعامل استان در استانداری با ریاست مدیر کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و با حضور اعضای محترم جلسه برگزار شد.

در این جلسه ابتدا خانم منا ابروفراخ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ضمن سلام و خیر مقدم به حاضرین و تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تصریح کرد: از اهداف کارگروه تهیه و تدوین برنامه های آموزش عمومی در سطوح مختلف برای حفظ و ارتقاء آمادگی عمومی در شرایط اضطراری و ایجاد هماهنگی در سازمانها و نهادهای آموزش برای اجرای آموزش های عمومی غیرعامل برای مردم در سطح استان می باشد .

خانم ابروفراخ رئیس کارگروه تخصصی فرهنگی شورای پدافند غیرعامل استان به لزوم ایجاد هماهنگی بین دستگاههای مرتبط با حوزه فرهنگ در سطح استان برای اجرای طرحهای مقابله با اقدامات دشمن در راستای دستیابی به اهداف کارگروه تاکید کرد و افزود: دشمنان در خارج از مرزهای کشور در حال تحلیل مباحث درون کشور و برنامه ریزی هستند تا با افزایش جنگهای درونی و ایجاد بدبینی و ناامیدی، منجر به کاهش مشارکت اجتماعی و درنهایت کاهش تاب آوری اجتماعی باشند.


جلسه تخصصی فرهنگی شورای پدافند غیرعامل استان گیلان تشکیل شد


پدافند غیرعامل فرایندی ساختارمند برای دستیابی به مقاومت ملی و افزایش اقتدار ملی است که نیازمند بسترسازی و شناخت ضرورتها و اهتمام برای الویت بندی در این حوزه است. تهدیدات امروز در حوزه پدافند غیرعامل از جنس فرهنگ نیازمند هوشیاری و دقت کافی است که با عزم ملی می تواند جلوی تهدیدات احتمالی گرفته شود.


مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی به لزوم رصد، توجه به شناسایی و پایش تهدیدها و تاب آوری و مقاوم سازی تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر