۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۴۸۸۲۸
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: «مهارت افزایی » ماموریت آموزش عالی برای دانشگاه‌ها در قبال شعار سال 98 از سوی مقام معظم رهبری است که باید در برنامه های آموزشی و درسی بازنگری و بازتعریف شود.
به گزارش پایداری ملی، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به شعار سال 98 که ماموریت مهارت افزایی را برای آموزش عالی مشخص کرده است،گفت: مهارت افزایی ماموریت آموزش عالی برای دانشگاه‌ها در قبال شعار سال 98 از سوی مقام معظم رهبری است که باید تلاش کنیم تا فارغ التحصیلان دانشگاهی بتوانند در جامعه نقش آفرینی کرده و در مقوله تولید تاثیر گذار باشند.

وی افزود: امروز آموزش عالی نیازمند بازنگری و باز تعریف برنامه آموزشی و برنامه درسی با سرعت و قوت بیشتری است که باید با یک نگاه کاربردی دانش آموختگان در جامعه اثر مثبت بگذارند.

شریعتی نیاسر اضافه کرد: تصور می‌کنم یک بعد دیگر کار در راستای شعار سال جاری این است که تلاش کنیم یک فضای هم افزایی را در ارتباط با مراکز آموزش عالی و مراکز صنعتی با انعقاد قرار داد ایجاد کنیم که حرکت در این سمت نقش آموزش عالی در رفع مشکلات جامعه را پر رنگ تر می کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر