۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۴۸۸۲
مدیرکل اچ اس یی وزارت نفت خبرداد؛
نخستین همایش ملی اچ اس یی با هدف بررسی چالش های موجود درمدیرت بحران و پدافند غیرعامل در صنایع بالا دستی در آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
مهندس اردشیری در سومین جلسه هماهنگی کمیته اجرایی همایش اچ اس یی با رویکرد صنایع بالا دستی نفت و گاز با اشاره به اهمیت صنایع بالادستی صنعت نفت در کشور، گفت: با بهره گیری از تجربیات متخصصان دانشگاه ها به ویژه دانشگاه صنعت نفت می توانیم از بروز حوادث احتمالی در این صنعت به بهترین نحو جلوگیری کنیم.

وی بر هماهنگی مدیران در اجرای هرچه مطلوبتر اچ اس یی در این صنعت تاکید کرد و افزود: هماهنگی و دلسوزی مدیران در اجرای هرچه بهتر اچ اس یی در صنعت نفت نقش مهمی ایفا می کند.

اردشیری با بیان این که این همایش به عنوان نخستین همایش اچ اس یی در صنایع بالادستی نفت و گاز باید در سطح بسیار مطلوبی برگزار شود، افزود: هماهنگی میان مدیران مربوطه مهمترین عامل هم در اجرای اچ اس یی در صنعت نفت و هم در برگزاری هرچه بهتر این همایش محسوب می شود.

وی با بیان اینکه از سال های گذشته ضرورت برگزاری این همایش مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار کرد: مقرر شده است نخستین همایش اچ اس یی با رویکرد صنایع بالادستی در روزهای ششم و هفتم آذرماه در دانشگاه صنعت نفت آبادان برگزار شود.

بر اساس این گزارش نخستین همایش ملی اچ اس یی با هدف بررسی چالش های موجود در مسیر استقرار نظام مدیریت اچ اس یی، مدیریت محیط زیست در وزارت نفت، چالش های نظام سلامت در حوزه صنعت نفت، مدیرت بحران و پدافند غیرعامل در صنایع بالا دستی، جایگاه مهندسی آتش در سیستم های اطفای حریق و مهندسی ایمنی و مدیرت ریسک در آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این کنفرانس به میزبانی دانشکده نفت آبادان، همکاری وزارت نفت و با حضور اساتید دانشگاه، مدیران و متخصصان صنایع بالادستی و دانشجویان در دو روز برگزار می شود.

دبیر خانه علمی این کنفرانس با بهره گیری از اساتید دانشگاه صنعت نفت و همچنین متخصصان پژوهشگاه ها و شرکت های نفتی تابعه وزارت نفت، کارگاه های آموزشی ویژه ای را در این دو روز برگزار خواهد کرد. همچنین دست آورد ها و قابلیت های شرکت های داخلیِ فعال در زمینه اکتشاف و تولید نیز در نمایشگاه جانبی به نمایش در خواهد آمد.

علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت www.hesconference.ir مراجعه کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر