۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۴۸۸۱۵
در اولین جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان قیر و کارزین از توابع استان فارس عنوان شد
کریمی رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان قیر و کارزین: تهدیدات و حملات دشمن تغییرماهیت داده اند ما نیز بايد ضمن شناسایی دقیق آنها با آمادگی کامل قادربه شناسایی و ارائه راهکارهای خنثی سازی تهدیدات باشیم

به گزارش پایداری ملی، علی محمد کریمی فرماندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان قیر و کارزین ، ضمن قدرانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف پدافند غیر عامل شهرستان گفت : خوشبختانه اقدامات خوبي در سال97 در زمينه پدافندغيرعامل صورت گرفت ، که این اقدامات مطلوب ، اما کافی نیست.  


کریمی تصريح كرد: برنامه ادارت و نهادهای شهرستان  در حوزه پدافندغيرعامل براي سال 98 بايد تدوین و اعلام گردد تا ضمن بررسی و انجام برنامه ریزی ، مشخص شود در سال جاری چه برنامه هايي براي تحقق اهداف خود در حوزه پدافندغيرعامل مدنظر داريم.

وی با بیان اینکه امروزه تهدیدات و حملات دشمن تغییرماهیت داده اند ما نیز بايد ضمن شناسایی دقیق آنها با آمادگی کامل قادربه شناسایی و ارائه راهکارهای خنثی سازی تهدیدات باشیم و تحقق این مهم مستلزم آن است که ما دچار غفلت نشویم ونسبت به رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل در تمام حوزه ها کوشا باشیم . تا در زمان بحران كوچكترين خدشه اي در ارائه خدمات و تامین کالاهای ضروری مردم احساس نشود.

او همچنین عنوان کرد : امروزه با توجه به مبحث جنگ نرم و حملات بیوتروریسم توجه به امر اطلاع رسانی عمومی و آموزش همگانی به منظور ارتقاء آگاهی جامعه در سطوح مختلف امری ضروریست ومی بایست مورد توجه جدی  قرار گیرد .

در پایان کریمی افزود :  با توجه به بارش های اخیر در کشور که موجب تر سالی و رویش گیاهان گردیده و از طرفی آغاز فصل گرما و خشک شدن علفزارها ، آتش سوزی مراتع و جنگل ها محتمل هست و می بایست از هم اکنون با برنامه ریزی ، ضمن انجام هماهنگی ها ، تهیه تجهیزات و آموزش های لازم ، در جهت ایجاد آمادگی جهت مقابله با آن ، اهتمام کافی داشته باشیم .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر