۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۸۲۸۴
مدیرکل تعاون خراسان رضوی:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: رونق تولید نیازمند بهینه کردن فضای کسب و کار واز بین بردن موانع است.
به گزارش پایداری ملی، محمد سنجری بعدازظهر یکشنبه در گردهمایی بازرسان کار خراسان رضوی که در سالن اداره کل تعاون برگزار شد اظهار کرد: سازمان‌ها می‌توانند با اجرای ایده‌های خلاق و روی آوردن به کارآفرین انقلابی در مدیران و کارکنان‌شان بوجود آورند.

وی افزود: بهره وری به معنای انجام ندادن کار نیست بلکه به این معناست که با همین کمبود امکانات کاری را انجام دهیم که خروجی آن نسبت به گذشته بهتر و عملیاتی تر باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تصریح کرد: رونق تولید نیازمند بهینه کردن فضای کسب و کار و از بین بردن موانع تولید بوده که تنها با بخشنامه محقق نشده بلکه با حمایت کامل از تولید و رفع موانع آن تحقق می‌یابد.

سنجری در ادامه بیان کرد: نقش بازرسان کار در افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌های مادی و معنوی ناشی از حوادث شغلی چشمگیر و اثر گذار بوده و به همین جهت برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، تأمین ابزار و تجهیزات بازرسی می‌تواند در این زمینه بسیار تأثیر گذار باشد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: لازم است کارفرمایان و کارگران نسبت به رعایت اصول ایمنی تلاش بیشتری داشته باشند تا از بروز حوادث کار و ایجاد خسارت‌های مادی و جانی جلوگیری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر