۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۴۸۲۷۸
جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: منافقین در پایتخت یکی از کشورهای اروپایی در توئیتر و اینستاگرام و تلگرام شبانه‌روز علیه جمهوری اسلامی فضاسازی می‌کنند.
به گزارش پایداری ملی، امیر ابراهیم گلفام جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح امروز در یادواره تنها امیر شهید شهرستان بویراحمد شهید همتعلی حسن‌زاده که با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسؤولان و خانواده شهدا در محل کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهار گرد: نگین انگشتر شهیدان خانواده آن‌ها هستند که برای همه مردم و مسؤولان احترام گذاشتن به آن‌ها واجب و لازم است.

امیر گلفام با بیان این که بعضی‌ها دوست دارند که این فرهنگ شهید و شهادت و ایثارگری کمرنگ شود افزود: امروز نوع و شکل جنگ دشمن تغییر کرده و از حوزه سخت و نظامی به حوزه فرهنگی و نرم تغییر شکل و مسیر داده است اما سختی کار مبارزه در این میدان دست کمی از جنگ نظامی ندارد.

وی با یادی از دوران دفاع مقدس و یادآوری حال و هوای آن روزها به عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: بزرگترین و پربارترین عملیات برای ما عملیات بیت‌المقدس بود هر چند هزاران شهید در این عملیات تقدیم کردیم اما بخش زیادی از خاک کشور به مساحت 6 هزار کیلومتر مربع را از دست دشمن آزاد کردیم.

جانشین معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح به دستاوردهای جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف نظامی و پزشکی و سایر دستاوردها اشاره کرد و گفت: همه این دستاوردها را در حالت تحریم به دست آوردیم و به قول کارشناسان خارجی اگر تحریم نبودیم کارهای بزرگتری می‌کردیم هر چند اعتقاد داریم در حالت تحریم توانستیم روی پای خود بایستیم و این همه دستاورد داشته باشیم.

جانشین معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که دشمن در حوزه اقتصادی علیه جمهوری اسلامی آرایش جنگی گرفته است افزود: این آرایش جنگی هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه فرهنگی و جنگ نرم است.

وی با اشاره به این که دشمن به فکر جنگ با جمهوری اسلامی نخواهد افتاد تصریح کرد: اگر جنگی هم رخ بدهد ما غافلگیر کننده خواهیم بود نه غافلگیر شونده.

امیر گلفام در بخش دیگری از اظهارات خود به اقدامات منافقین همراه با دشمنان خارجی علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این‌ها در پایتخت یکی از کشورهای اروپایی در توئیتر و اینستاگرام و تلگرام شبانه‌روز علیه جمهوری اسلامی فضاسازی می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر