۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۴۸۲۶۱
نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاس‌گران و رشوه گیران هم کمتر از دشمن خارجی نیستند.

به گزارش پایداری ملی، حسن لطفی ظهر امروز در آیین افتتاح شهرستان درگزین، دهمین شهرستان استان همدان که با ارتقای بخش قروه درجزین به شهرستان درگزین ایجاد شد اظهار کرد: چالش‌های خارجی و دشمنانی چون آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و آل سعود به دنبال تنگ کردن عرصه بر ایران اسلامی هستند اما کور خوانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران از ارکان اصلی حکومت جمهوری اسلامی است افزود: آمریکا خودش تروریست، نسل‌کش و از عاملان بزرگترین جنایات بشری و پرورش‌دهنده تروریست‌هاست اما با کمال وقاحت سپاه را تروریست اعلام می‌کند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا می‌داند که توان مقابله با سپاه پاسداران را ندارد تصریح کرد: آمریکا به خاطر همین موضوع به دروغ و افترا روی آورده است اما باید بداند که مردم پشتیبان سپاه هستند.

وی با اشاره به اینکه اختلاس‌گران و رشوه‌گیران هم کمتر از دشمن خارجی نیستند ادامه داد: ما یک رهبر، یک قانون اساسی و یک دولت داریم و باید ید واحد بوده و با کار، تلاش و کوشش، ایرانی آبادتر از گذشته داشته باشیم.

لطفی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اخذ مجوز بیمارستان 150 تختخوابی رزن با 65 میلیارد تومان اعتبار در حال احداث است.

وی ساخت دانشکده مدیریت و حسابداری، ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی، احداث مدرسه، احداث خانه پزشک، اخذ 48 میلیارد تومان برای کریدور شمال استان، ساخت مرکز سی تی اسکن مرکز توسط خیر و احداث دو انبار ذخیره گندم را بخشی از اقدامات انجام شده دانست.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی تخصیص 16 میلیارد تومان برای آب شرب روستایی، ارتقای روستای کرفس به شهر کرفس، ارتقای دهستان شاهنجرین به بخش و ارتقا بخش قروه به شهرستان درگزین را از دیگر اقدامات انجام شده در طول سال‌های گذشته عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه ابتدای روستای گلستان بلاتکلیف بود که سال 96 برطرف شد ادامه داد: شهر کرفس نیز بلاتکلیف بود که بالاخره تعیین تکلیف شد و در نهایت به ایجاد شهرستان انجامید.

لطفی با بیان اینکه در ابتدای دوران نمایندگی متوجه شدیم ایجاد شهرستان درگزین از دستور کار خارج شده بود خاطرنشان کرد: این موضوع مجدداً در اولویت قرار گرفت و در کمترین زمان این مسأله در هیأت دولت در هشتم اسفندماه به تصویب و امروز به افتتاح رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر