۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۴۸۱۷
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: این نمایشگاه با 17 غرفه در حوزه‌های فرهنگی، پشتیبانی، مقاومت و ایثار، صنعت و جنگ، پدافند غیر عامل، نقش لشکر پیاده، امداد و نجات و درمان جانبازان و مجروحان جنگی، روحانیون و جنگ و جهادگران است.
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: این نمایشگاه سی و یکم شهریور ماه سال جاری همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مجموعه ورزشی 15 هزار نفری امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

سردار کریمی افزود: در این نمایشگاه بر خلاف سال‌های گذشته رزمایش در وسعت کم برگزار خواهد شد و به طور مختص به نقش و جایگاه استان در دوران دفاع مقدس پرداخته می‌شود.

وی بیان داشت: این نمایشگاه با 17 غرفه در حوزه‌های فرهنگی، پشتیبانی، مقاومت و ایثار، صنعت و جنگ، پدافند غیر عامل، نقش لشکر پیاده، امداد و نجات و درمان جانبازان و مجروحان جنگی، روحانیون و جنگ و جهادگران است.

کریمی با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به همه قشرهای مختلف مردم است و باید نقش و اثرگذاری ملت در پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به خوبی در هفته دفاع مقدس با بر پایی نمایشگاه‌ها تبیین و ترسیم شود، بیان کرد: در این نمایشگاه به مدت 7 شب و هر شب به نام یک قشر با حضور مردم شریف استان برنامه‌هایی اعم از سرودهای حماسی، نور افشانی، برنامه‌های نمایشی و خاطره گویی برگزار می‌شود.

وی به لزوم تشریح ابعاد دفاع مقدس به عنوان مدرسه آزادگی، انسانیت و عزتمندی تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: افتخارات دفاع مقدس حاصل ولایت پذیری و پشتیبانی ملت رشید ایران بود.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: برنامه‌های گسترده‌ای برای هفته دفاع مقدس استان مرکزی تدارک دیده شده که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی پررنگ در این عرصه وارد شوند.

وی گفت: سان و رژه نیروهای مسلح نیز در بعد از ظهر اولین روز از هفته دفاع مقدس و در مجموعه 15 هزار نفری امام خمینی(ه) برگزار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر