۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۸۰۰۵
یازدهمین کنگره ملی مهنسی عمران در شیراز آغاز به کار کرد.
به گزارش پایداری ملی، دبیر کنگره ملی مهندسی عمران گفت: از ٧٩٠ مقاله دریافت شده از سراسر کشور، ٤٩٩ برای ارایه به صورت شفاهی و پوستر ارایه انتخاب شد.

انوار با بیان این که در این کنگره به ارائه آخرین دستاورد‌های علمی و فناورانه متخصصان دانشگاهی و اصحاب صنعت ساخت و ساز پرداخته می‌شود افزود: این کنگره ملی، تعامل و تبادل اطلاعات بین مجموعه‌های دانشگاهی و دست اندرکاران این صنعت را فراهم می‌ کند.

وی گفت: این کنگره با دعوت از ٢١ سخنران کلیدی و تخصیص به موضوع‌های سازه و سیل و زلزله و نقش آن در صنعت ساختمان می‌پردازد.

دبیر کنگره ملی مهندسی عمران افزود: ژئوتکنیک، محیط زیست، سـازه و زلـزلـه، مدیریت منابع آب، ژئودزی و ژئوماتیک، معــماری و شــهرســازی، سازه‌های هیدرولیکی و دریایی، پـدافـند غـیرعامل و مدیریت بحران، آمــوزش مهـندسی و اخــلاق مهـندسی، مصالح، فنــاوری ســاخت و مـدیـریت پروژه و برنامه ریزی حمل و نقل و مهندسی راه و ترابری موضوع‌هایی هستند که در ٢٧ نشست تخصصی بحث خواهد شد.

انوار با بیان این که این مقالات جمع بندی می‌شود، افزود: با تفاهمی که با Isc انجام شده است، مجموعه مقالات در سایت این مرکز منتشر و در دسترس عموم برای بهره برداری قرار می‌گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر