۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۹۳
فرمانده ناجا در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر گفت: در حال حاضر با کمبود محل نگهداری معتادان متجاهر رو به رو هستیم.

به گزارش پایداری ملی، سردار حسین اشتری در همایش سراسری مدیران ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور که با حضور اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، نمکی وزیر بهداشت، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور و جمعی از مدیران ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ در حال حاضر هماهنگی خوبی بین نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر برقرار شده است و امیدواریم در آینده اقدامات خوب و مطلوبی انجام دهیم. 

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی اقدامات مؤثری در حوزه مبارزه با مواد مخدر در عرصه ملی و بین‌المللی انجام داده است و تاکنون ۴ هزار شهید در این راه داده‌ایم که همین موضوع این ادعای ما را تأیید می‌کند. 

اشتری از انسداد مرزها و کنترل مرزها برای مقابله با مواد مخدر خبر داد و گفت: این اقدام در مقابله با مواد مخدر بسیار مؤثر است و ما با این روند به کشفیات قابل توجهی رسیده‌ایم و هم‌زمان با مبارزه با قاچاقچیان، با معتادان متجاهر نیز برخورد کرده‌ایم. 

فرمانده ناجا درخصوص مبارزه با مواد مخدر در عرصه بین‌المللی گفت: نیازمندی های خود را به سازمان‌های بین‌المللی اعلام کردیم، ولی امید به کمک آنها نداریم و با ظرفیت‌های موجود خودمان اقدام به مقابله خواهیم کرد. 

سردار اشتری گفت:‌ افغانستان بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر است که با حضور آمریکا در آن کشور، تولیدات در حوزه مواد مخدر چندین برابر شده است، ولی ما اراده و اهتمام برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر را داریم.

وی به جلسات آسیب‌های اجتماعی با حضور مقام معظم رهبری اشاره کرد  و گفت: حدودا هر شش ماه یکبار جلسات آسیب‌های اجتماعی با حضور مقام معظم رهبری برگزار می‌شود و ایشان مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر را از اولویت‌های مهم برشمردند و بر همین اساس، ناجا در این زمینه اقدام خواهد کرد. 

اشتری درباره  جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر نیز گفت:‌این اقدام باید با همکاری تمامی دستگاه‌ها انجام شود و در حال حاضر با کمبود محل نگهداری معتادان متجاهر مواجهیم و باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد، ولی ما به وظیفه خود برای جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدام خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر