۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۴۴
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتشار مطالب غیر واقعی در خصوص امام، نظام و انقلاب گفت: با انتشار این مطالب در فضای مجازی مقابله شود.

به گزارش پایداری ملی، سید محمدکاظم نظری در نشست پیش از ظهر امروز ستاد بزرگداشت ارتحال امام و روز جهانی قدس اظهار کرد: مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) به طور باشکوه در استان برگزار و به دلیل تقارنی که با ماه مبارک رمضان پیدا کرده معنویت این روز را چندین برابر کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دیده‌گاه‌های حضرت امام در حوزه‌های مختلف تبیین شود تا نسل جوان بیشتر با وصیت‌نامه و آثار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی به سی‌امین سال آغاز رهبری مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بهترین انتخاب برای رهبری انقلاب اسلامی بوده و ایشان با درایت مثال زدنی خود انقلاب اسلامی را از توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در امان نگه داشته و از گردنه‌های سخت عبور داده است.

این مسوول عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی تلاش کنند سالگرد ارتحال امام باشکوه‌ و پر رنگ‌تر از سال‌های گذشته باشد که در این خصوص اقدامات لازم از جمله نصب بنر، تبلیغات میدانی و فضاسازی شهری به خوبی انجام شود.

وی در خصوص برخی مطالب غیرواقعی و نادرست در فضای مجازی علیه انقلاب گفت: این تحرکات اقدام دشمن است و باید با پخش مطالب به روز، مفید و موثر این توطئه شوم دشمنان را خنثی کرد.

نظری به اهمیت روز جهانی قدس امسال اشاره و عنوان کرد: اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل و الحاق جولان سوریه به سرزمین‌های اشغالی حساسیت روز جهانی قدس امسال را دو چندان کرده و مردم با حضور باشکوه خود این اقدامات را محکوم می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر