۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۴۷۷۸۴
سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار نمود.
به گزارش پایداری ملی، در این دیدار سردار جلالی حوزه های "دستورکار 2030 برای توسعه پایدار" موسوم به سند 2030 را مورد بررسی قرار داده و به این مساله اشاره نمودند که بیشتر حوزه ها از 14 حوزه موجود در سند از منظر پدافند غیرعامل تهدید محسوب می شوند.

ایشان با بیان این که سازمان پدافند غیرعامل مستندات مربوطه تمامی موارد را بررسی نموده است اعلام داشتند آماده تحلیل تهدیدات با مدارک کافی می باشند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه اظهار داشت: مهم ترین تهدید در سال جاری شبکه های اجتماعی هستند. ایشان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و بیان این که شبکه های اجتماعی زیرساخت حیاتی محسوب می شوند، خواستار همکاری حوزه های علمیه و دانشگاه ها در جهت تعیع و تدوین مبانی شبکه های مجازی منطبق با فرهنگ ایران اسلامی شدند.

دیدار رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب شهر تبریز

آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذبایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز نیز آمادگی حوزه های علمیه در خصوص همکاری در مطالعات مسائل شرعی فضای مجازی را اعلام نمودند و بررسی مباحث فقهی در حوزه پدافند غیرعامل و یاری رسانی در جهت آگاه سازی جوانانی که سواد رسانه ای کافی و آگاهی از تهدیدات فضای مجازی نداردن، را از وظایف حوزه ها برشمردند.

در این دیدار سردار جلالی حوزه های "دستورکار 2030 برای توسعه پایدار" موسوم به سند 2030 را مورد بررسی قرار داده و به این مساله اشاره نمودند که بیشتر حوزه ها از 14 حوزه موجود در سند از منظر پدافند غیرعامل تهدید محسوب می شوند.

ایشان با بیان این که سازمان پدافند غیرعامل مستندات مربوطه تمامی موارد را بررسی نموده است، اعلام داشتند آماده تحلیل تهدیدات با مدارک کافی می باشند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل در ادامه اظهار داشتند: مهم ترین تهدید در سال جاری شبکه های اجتماعی هستند. ایشان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و بیان این که شبکه های اجتماعی زیرساخت حیاتی محسوب می شوند، خواستار همکاری حوزه های علمیه و دانشگاه ها در جهت تهیه و تدوین مبانی شبکه های مجازی منطبق با فرهنگ ایران اسلامی شدند.

آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذبایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز نیز ضمن قدردانی از تلاش های سردار جلالی و سازمان در جهت اجرا پیاده نمودن اهداف پدافند غیرعامل در کشور، آمادگی حوزه های علمیه در خصوص همکاری در مطالعات مسائل شرعی فضای مجازی را اعلام نمود و بررسی مباحث فقهی در حوزه پدافند غیرعامل و یاری رسانی در جهت آگاه سازی جوانانی که سواد رسانه ای کافی و آگاهی از تهدیدات فضای مجازی نداردن، را از وظایف حوزه ها برشمرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر