۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۷۷۶۹
صدای خرد شدن استخوان‌های ظلم به گوش می‌رسد و خون جوانان سپاه و بسیج و سایر شهدا ثمره‌ای مبارک به نام زندگی پسا تروریسم و پسا صهیونیسم را نوید می‌دهد.

به گزارش پایداری ملی، علی فاتحی در یادداشتی با عنوان "صدای خرد شدن استخوان‌های ظلم صهیونیست به گوش می‌رسد" نوشت:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل محسود و مغضوب دشمنانی بود که انقلاب را یک غرش زودگذر و یک حرکت مشابه انقلاب‌های فرانسه و روسیه می‌دیدند.

 اما معمار کبیر انقلاب و باغبان لاله‌ها به‌خوبی زمان حاضر را رصد کرده و میراث گران‌سنگ خود را باید به نگهبانی امین می‌سپرد. لذا نهادی مقدس از دل مردم، برای مردم و حافظ راستین انقلاب اسلامی برای جغرافیایی به وسعت کره ارض را به یادگار گذاشت.

کیست که نداند فرزندان انقلابی امام از ابتدای شروع به کار این نهاد از کوران درگیری‌های قومی و غائله‌های خلق کُرد، تُرک، عرب، بلوچ و ترکمن‌صحرا تا ایام پر فراز و نشیب دفاع مقدس، دوران پس‌ازآن و جنگ نرم و دفاع جانانه در فضای رسانه و تبلیغات و فضاهای مجازی چه خون‌دل‌هایی خوردند و چه افتخاراتی آفریدند.

چه غیور فرزندانی را از این ملت مقابل نوعروسان شوم استکبار سر بریدند. چه قامت‌هایی در برابر تندباد جنگ خمیدند و چه درخت‌های تنومندی با تبر دشمنان دین فرو افتادند؛ عَلَم به حول و قوه حضرت حق نیفتاد و با ثمن خون نخواهد افتاد تا قیام قائم تقاص خون‌های به ناحق ریخته شده بهترین جوانان وطن را از ظلم و بیداد بگیرد.

سپاه امروز از مردم با مردم و برای مردم است و در هر عرصه‌ای برای انقلاب می رزمد و تا نابودی استکبار و غده چرکین سرطانی منطقه یعنی ددمنشان صهیونیست از پای نمی‌ایستد.

 از اکنون صدای خرد شدن استخوان‌های ظلم به گوش می‌رسد و خون جوانان سپاه و بسیج و سایر شهدا ثمره‌ای مبارک به نام زندگی پسا تروریسم و پسا صهیونیسم را نوید می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر