۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۷۷۵۴
در مراغه؛
تفاهم‌نامه همکاری برای ارتقای توانمندی‌ نیروهای انسانی و توسعه منابع در حوزه پدافند غیرعامل بین دانشگاه آزاد اسلامی مراغه و سازمان پدافند غیرعامل کشور امضا شد.

به گزارش خبرنگارپایداری ملی، در حاشیه برگزاری دومین کنفرانس ملی پدافند سایبری تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان پدافند غیرعامل کشور از یک طرف و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه به نمایندگی محمدرضا ولیلو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه از طرف دیگر برای همکاری در مدیریت، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مرتبط در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه طرفین متعهد شدند که نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و کارکنان اقدام کنند. اجرای دوره‌های مشترک آموزشی ویژه مربیان و استادان، برگزاری و اجرای طرح‌های پژوهشی و علمی، اجرای دوره‌های آموزشی و مهارتی ویژه سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی و نیز صدور گواهینامه دوره‌های آموزشی و مهارتی با رعایت ضوابط از دیگر تعهدات طرفین در این تفاهم‌نامه است.

مدت این تفاهم‌نامه  3 سال تعیین و مقرر شد طرفین براساس دستورالعمل‌های اجرایی سازمان‌های تابعه نسبت به اتخاذ روش و ساز و کار اجرایی این تفاهم‌نامه اقدام کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در راستای سیاست، ماهیت و رسالت علمی، پژوهشی و اجتماعی خود تاکنون با نهادها، ارگان‌ها و مؤسسات مختلفی اعم از دادگستری، شهرداری، وزارت صنعت و معدن و تجارت، کانون وکلا و... تفاهم‌نامه‌های اجرایی و کاربردی منعقد کرده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر