۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۷۵۲۰
دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: هشتم اردیبهشت ماه یک هیأت 11 نفره تجاری و اقتصادی از کشور لهستان به استان البرز سفر خواهد کرد.

به گزارش پایداری ملیبفارس، مسعود قاسمی، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، روز یکشنبه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری یک هیأت 11 نفره تجاری و اقتصادی استان سیلیسیای کشور لهستان به استان البرز سفر خواهد کرد.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز بیان کرد: مسؤولان و کارشناسان متشکل در این هیأت لهستانی در نشست تخصصی با فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی البرز، زمینه های کاری در خصوص مشاوره اقتصادی، تجهیزات اداری، کاغذ، محصولات لبنی و تجهیزات برقی و الکترونیکی را مورد بحث و بررسی همه جانبه قرار خواهند داد.

وی اظهار کرد: استان البرز به عنوان معین کشور لهستان انتخاب شده است و با توجه به تفاهم نامه ای که سال 94 با اتاق بازرگانی سیلیسیا منعقد شد، تاکنون پنج هیأت تجاری از این استان به البرز آمده اند.

قاسمی مطرح کرد: نشست های تخصصی میان تجار و بازرگانان لهستان و البرز و بازدید از نمایشگاه توانمندی های تولیدی، صنعتی و خدماتی استان از جمله برنامه های این هیأت تجاری در سفر به البرز است.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: هیأت های تجاری و اقتصادی از کشورهای اوکراین، بوسنی، ایتالیا، فرانسه،کرواسی، استونی، پرتغال، روسیه،کره جنوبی، ترکیه و تایوان از جمله هیأت هایی هستند که با هدف گسترش همکاری های بازرگانی به استان ما سفر کرده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر