۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۴۷۱۶۰
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه در سال 97 رشد 43 درصدی در حوزه صادرات نفتی نسبت به سال 96 داشته‌ایم، گفت: در حوزه تاسیس صنایع نیز با رشد 50 درصدی همراه بوده‌ایم.
به گزارش پایداری ملی، خلیل قاسمی بعداز ظهر امروز در سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان و در پنل ویژه صنعت، معدن و تجارت و مناطق ویژه با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در استان وجود دارد، اظهار داشت: انواع مواد معدنی در استان وجود دارد که نیازمند فراوری بوده و در این زمینه احتیاج به حضور سرمایه‌گذاران داریم.

وی، سرمایه‌گذاری در حوزه فولاد و آلومینیوم  را یکی دیگر از حوزه‌های مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری ذکر کرد و افزود: شرایط تولید در سال97  با وجود سایه سنگین مسائل سیاسی و تحریم‌ها در هرمزگان شرایط بسیار خوبی بود.

دبیر پنل صنعت، معدن و تجارت و مناطق آزاد با بیان اینکه در سال 97 رشد 43 درصدی در حوزه صادرات نفتی نسبت به سال 96 داشته‌ایم، گفت: در حوزه تاسیس صنایع نیز با رشد 50 درصدی همراه بوده‌ایم.

قاسمی بیان کرد: 346 هزار میلیارد ریال فرصت سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن استان احصا شده است که می‌تواند شرایط مناسبی برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای حضور در این بخش باشد.

وی خطاب به سرمایه‌گذاران حاضر در این پنل خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری شما می‌تواند کمک بزرگی به تولید و ایجاد اشتغال کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان داشت: استان هرمزگان، 5 سال است که در صدر رتبه‌بندی سرمایه‌پذیری در سطح کشور قرار دارد و امروز حدود 9 درصد از صادرات غیر نفتی کشور در این استان تولید می‌شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر