۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۶۸۶۴
فرمانده مرزبانی ناجا:
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با افتخار عرض میکنم, در تمامی مرزهای کشور، ما مرزبانان امروز یک پاسدار هستیم.

به گزارش پایداری ملی، صبح امروز طی مراسمی با حضور سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، از تلاش های سردار کمیلی فرمانده سابق مرزبانی سیستان و بلوچستان تقدیر و سرهنگ محمد ملاشاهی به عنوان فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

فرمانده مرزبانی ناجا در این مراسم اظهار کرد: شهدا از صدر اسلام تاکنون، آرامش و آسایش امروز را به ما هدیه کرده اند.

سردار قاسم رضایی افزود: ما مدیون جایگاه والای ولایت فقیه هستیم و تا همیشه پشتیبان ایشان خواهیم بود.

سردار رضایی گفت: عزت کشور ما مدیون جایگاه ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اعیاد شعبانی و مناسبت های مختلف، بیان کرد: با توجه به جایگاه والای مرزبان، تلاش میکنیم پنجم شعبان نیز به عنوان روز مرزبان در تقویم ثبت شود.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: دشمن در جبهه نظامی بارها و بارها شکست خورده است لذا به جنگ نرم و تضعیف روابط مردم و ولایت فقیه روی آورده است.

این مسؤول ادامه داد: دشمنان اعتقاد و اخلاق جامعه را نسبت به اسلام ضعیف می کنند، تا بتوانند به اهداف خود برسند، اما هوشیاری مردم و اعتقاد راسخشان به دین آنها را نام گذاشته است.

وی با اشاره به تروریست خواندن سپاه از طرف دشمنان، گفت: در واکنش به این موضوع تمام نمایندگان، مردم، خبرنگاران، اصولگرا و اصلاح‌طلب همه و همه حمایت خود را از سپاه اعلام کردند.

سردار رضایی بیان کرد: امروز من هم با افتخار عرض میکنم شعار ما مرزبانان اگر یک روز "من یک انقلابیم" به تبعیت از منویات حضرت آقا، ما مرزبانان امروز یک پاسدار هستیم،

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر