۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۶۶۳۶
فرمانده انتظامی کرمانشاه :
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، کشف 211 کیلوگرم تریاک و دستگیری هفت نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایداری ملی، سردارمنوچهر امان‌اللهی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان مبنی بر اینکه 2 باند سازمان یافته، قصد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، موفق به ردیابی مسیر تردد خودروی قاچاقچیان مواد مخدر شده و پس از مدتی تعقیب به صورت نامحسوس، در فرصتی مناسب، نسبت به توقیف آن‌ها اقدام کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از 6 دستگاه خودروی قاچاقچیان مجموعا 211 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و هفت نفر نیز دستگیر شدند.

* دستگیری 800 نفر از عوامل مرتبط با مواد مخدر

امان‌اللهی در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 800 نفر از عوامل مرتبط با مواد مخدر در سطح استان دستگیر و جمع‌آوری شده‌اند.

وی با بیان اینکه 500 نفر این افراد را معتادان متجاهر تشکیل می‌دهند، افزود: 300 نفر نیز قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر بوده‌اند که به ترتیب تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد و دستگاه قضائی شده‌اند.

امان‌اللهی در پایان پاکسازی نقاط آلوده و برخورد جدی با توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر را از اولویت‌های کاری پلیس کرمانشاه در سال‌جاری عنوان کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر