۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۶۴۶۵
سخنگوی کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان از اجرای تعدادی از پروژه های دولت قطر در این کشور برای مقابله با حوادث غیر مترقبه خبر داد.
به گزارش پایداری ملی، سخنگوی کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان از آغاز توسعه چهار پروژه کمیته شرایط اضطراری این کشور و کمیته تنظیم کمک های بشردوستانه دولت قطر در «دوشنبه» خبر داد.

«امیده یوسفی» سخنگوی کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان با اعلام این خبر گفت: پروژه های مذکور در چارچوب توسعه بیشتر همکاری های بین المللی در حوزه پیشگیری و لغو بلایای طبیعی صورت می گیرند.

بنابه سخنانی وی، این پروژه ها با هدف رسیدگی به مسائل مربوط به ارتقاء سطح حرفه ای کارکنان کمیته شرایط اضطراری، ظرفیت فنی و سازمان‌دهی کارهای حفاظتی در سواحل رودخانه ها صورت می گیرند.

به طور خاص، قرار است در چارچوب اجرایی این پروژه ها یک استودیوی کوچک تلویزیون کمیته شرایط اضطراری ایجاد، تجهیزات فنی برای آزمایشگاه رادیومتری شیمیایی، سوخت، مخازن برای ذخیره سازی آن و تجهیزات برای انجام کارهای حفاظتی در سواحل رودخانه ها خریداری می‌شود.

اجرایی پروژه های مذکور در نتیجه دیدار هیات کمیته تنظیم کمک های بشردوستانه دولت قطر در زمینه شرایط اضطراری ماه جولای سال 2018 میلادی از تاجیکستان، صورت می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر