۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۱۴۹
وزیر کشور:
وزیر کشور با بیان اینکه حفظ آرامش مردم سیل زده در اولویت قرار دارد، گفت: خسارت های ناشی از سیل به صنایع و بخش های مختلف باید سریع تر بررسی شود.
به گزارش پایداری ملی، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر شنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین تصمیمات گرفته شده مربوط به امدادرسانی به سیل‌زدگان اظهار کرد: در جلساتی که امروز برگزار شد اولویت‌ها را مشخص کردیم و قرار بر این شد آرام‌سازی مردم، خدمات‌رسانی به موقع و رفع نگرانی از مردم در اولویت قرار بگیرد.

وی افزود: برای این کار باید در حوزه اطلاع‌رسانی دقیق عمل شود و دستگاه‌های اجرایی هم به وظایف خود عمل کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه در تأمین اقلام موردنیاز برای سیل‌زدگان مشکلی نداریم، افزود: باید در توزیع دقت کنیم تا کمک‌ها به همه جا برسد.

رحمانی فضلی تخلیه آب از مناطق، لایروبی رودخانه در مصب و بازکردن مجاری جدید برای هدایت آب به سمت دریا را از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسات عنوان کرد و گفت: ارزیابی خسارت‌ها در منطقه باید با سرعت انجام شود تا پس از تخلیه آب و خدمات‌رسانی مناسب کار بازسازی با سرعت و قوت ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به  خسارت های ناشی از وقوع سیل به کشاورزان، دامداران و صنایع اظهار کرد: این خسارت ها باید هرچه سریع‌تر بررسی شده تا در ستاد بحران کشور برای حل آنها تصمیم‌گیری شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر