۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۶۰۰۴
سرپرست سازمان صنعت، معدن تجارت استان اردبیل از بهره برداری از تعدادی صنایع بزرگ در اردبیل خبر داد و گفت: بیش از پنج هزار نفر اشتغال جدید از محل تسهیلات رونق تولید در استان ایجاد می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، رامین صادقی ظهر امروز در جلسه بررسی تسهیلات رونق تولید در بخش صنعت اردبیل اظهار داشت: با ابلاغ تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال97 که در اوایل اسفندماه امسال ابلاغ شد تابه حال مبلغ یک هزار و 500 میلیارد تومان تقاضا از طریق واحدهای صنعتی استان ارائه شده که چنین رقم بالایی نشان از افزایش حجم فعالیت صنعتی استان اعم از طرح‌های احداثی، بازسازی و نوسازی و سرمایه در گردش است.

وی با اشاره به اینکه در ابلاغ اولیه اعتبار استان در بخش صنعت 223 میلیارد تومان بوده است، گفت: با پیگیری ویژه استاندار اردبیل از سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ 471 میلیارد تومان به سهم تسهیلات بخش صنعت استان اضافه شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن تجارت استان اردبیل بیان کرد: با برگزاری جلسات ستاد تسهیل و تلاش‌های این سازمان، تا به حال 751 میلیارد تومان در کارگروه مربوطه مصوب و به بانک‌ها ارسال شده که عملکرد بی سابقه در تامین مالی بخش صنعت استان مصوب می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه با این تسهیلات تعدادی صنایع بزرگ در استان نیز به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: بیش از پنج هزار نفر اشتغال جدید از محل این تسهیلات در استان ایجاد خواهد شد که یکی از اهداف مهم از راه‌‌اندازی این واحدها توسعه و رونق اشتغال در کنار تولید به شمار می‌رود تا بتوانیم مشکلات در این حوزه را کاهش دهیم.

 سرپرست سازمان صنعت، معدن تجارت استان اردبیل با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رونق تولید و اشتغال در استان تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده نیز بتوانیم در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان گام‌های جدی و اساسی برداشته و با جلوگیری از رکود و تعطیلی این واحدها زمینه برای رونق و توسعه تولید و اشتغال را فراهم آوریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر