۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۵۹۸۰
جلسه شوراي پدافند غيرعامل استان چهارمحال و بختياري تاکید شد
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تمامي دستگاه هاي اجرايي استان موظفند برنامه هاي مرتبط با پدافند غيرعامل را ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان روز يکشنبه در آخرين جلسه شوراي پدافند غيرعامل چهارمحال و بختياري در سال جاري تاکيد کرد: کارگروه هاي زيرمجموعه اين شورا بايستي همواره در حالت آماده باش باشند.

جعفر مردانی با تأکید بر اهمیت تست مداوم آماده بکار بودن دیزل ژنراتورهای تأمین برق 365 واحد حساس در استان، گفت: بایستی در کنار این موضوع بحث ذخیره سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ادامه داد: بحث تأمین آب شُرب مورد نیاز مردم شهر و روستاها و همچنین جلوگیری از دست‌اندازی به منابع آب دارای اهمیت بسیار زیادی است و نباید اجازه دهیم مشکلی در این خصوص برای شهروندان ایجاد شود.

وی تأمین، ذخیره  و توزیع کالاهای اساسی را با توجه به شرایط اقتصادی کشور ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: این مسئله یکی از انتظارات اصلی مردم است.

مردانی اضافه کرد: ممکن است قطع گاز موجب اخلال در روند کار خبازان شود و نیاز است کارگروه‌های مرتبط با تأمین سوخت جایگزین برای نانوایی‌ها فکری برای حل این مشکل در مواقع بحران داشته باشند؛ به‌نظر می‌رسد دوگانه‌سوز کردن چند نانوایی در هر شهر گزینه مناسبی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص بحث قاچاق دام  در استان، گفت: این مسئله نیز می‌تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد و نیاز است در کمیسیون قاچاق ارز و کالا این مسئله مورد بررسی قرار بگیرد، توجه ویژه سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه های امنیتی انتظامی مورد تاکید است.

مردانی در پایان با بیان اینکه جلسات شورای پدافند غیرعامل به‌منظور پیش‌بینی بحران‌های احتمالی در تمامی حوزه‌ها تشکیل می‌شود، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم مورد حملات بیوتروریستی قرار بگیریم و این مسئله زمانی محقق می‌شود که تمامی دستگاه‌ها آمادگی کامل برای مقابله با بحران‌ها را داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر