۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۴۵۹۱۶
سردار اشتری:
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: ارزش‌های دفاع مقدس بر هیچکسی پوشیده نیست، هشت سال دفاع مقدس بهترین ذخیره و گنجینه برای نظام و انقلاب است.

به گزارش پایداری ملی، سردار حسین اشتری امروز در ویژه‌برنامه جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین‌نور به میزبانی نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی افتخار دارد که در خدمت راهیان نور است و این خدمت افتخار به حساب می‌آید.

وی عنوان کرد: با هماهنگی ستاد مرکزی راهیان‌نور و نیروی انتظامی خوشبختانه کمترین خسارت و حادثه را در حرکت عظیم راهیان‌نور شاهد هستیم و نیروی انتظامی از مبداء تا مقصد برای امنیت و ایمنی زائران می‌کوشد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: ارزش‌های دفاع مقدس بر هیچکسی پوشیده نیست، هشت سال دفاع مقدس بهترین ذخیره و گنجینه برای نظام و انقلاب است. 

وی افزود: دشمن بعثی با حمایت استکبار جهانی با تمام قوا به ما که کمترین سلاح و امکانات در اختیار ما بود، حمله‌ور شد اما با حماسه آفرینی شهدا در نهایت پیروز شدیم.

اشتری عنوان کرد: رمز پیروزی و ماندگاری شهدا در هشت سال دفاع مقدس کار برای خدا و تبعیت از ولایت بود، زمانی که برای خدا کار شود نصرت الهی نیز نازل خواهد شد و ما در جنگ با توکل به خدا پیروز میدان شدیم.

وی اظهار کرد: ما به چهل سال گذشته انقلاب خود افتخار و نسبت به آینده امیدوار هستیم، شهدای ما بر گردن همه حق دارند و ما باید در هر جایگاه قدردان شهدا و خانواده معزز آنها باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت راهیان نور به نحو احسن استفاده شود، گفت: راه شهدا راه موفقیت است، پیروزی ما در گرو پیروی از شهدا و تبعیت از ولایت فقیه است.

وی عنوان کرد: هر کجا و در هر زمینه‌ای ما به پیشرفت و توسعه رسیدیم، به دلیل وجود روحیه جهادی بود و باید این روحیه ادامه خواهد داشت.

اشتری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب باید با رویکرد قوی، آمادگی بالا، دریافت تجربه از چهل سال گذشته و طبق منویات رهبری گام برداریم. اگر این بیانیه توسط مردم و مسؤولان عملی شود، به موفقیت چشمگیری خواهیم رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر