۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۴۵۸۴۸
قاسم پاک نژاد مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس تشریح کرد:
جلسه کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیرعامل استان فارس با حضور اعضاء ای کارگروه برگزار گرديد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، قاسم پاک نژاد مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در کارگروه راه و شهرسازی و تاکید بر انجام مصوبات جلسات قبلی کارگروه مذکور به بیان موقعیت و جایگاه استان پرداخت .


پاک نژاد گفت:  استان فارس ازمحدود استان های پهناور کشور که از  اماکن زیارتی ،  توریستی و گردشگری زیادی برخورداراست که این امرکثرت مسیرهای  مواصلاتی را اجتناب تاپذیر نموده و به تبعه آن میزان تردد جاده ای ، میزان ترافیک ،توریست پذیری و گردشگری استان را بالا برده است .

 وی در ادامه  ضمن تشریح اصول و الزامات پدافند غیرعامل درحوزه راه و زیر ساخت های استان گفت : استان فارس از استان های صاحب امتیاز  کشور درحمل و نقل ریلی ، زمینی و هوائی هست که ضرورت این مهم را دوچندان و تحقق اهداف و الزامات پدافند غير عامل را ضروری می نماید و تحقق این موضوع همکاری همه جانبه دستگاه های اجرائی و استفاده از پتانسیل همگانی استان را می طلبد .

پاک نژاد افزود : آماده ‌سازي تمام زيرساخت‌ها و توجه به رعایت اصول پدافند غیرعامل از ضروریات در شرايط بحران است. ایشان درپایان ضمن اشاره به مستندات قانونی پدافند غیرعامل ، رعایت اصول مبحث 21 مقررات ملی و اهتمام همه دستگاه های اجرایی و متولی ساخت و ساز در استان را خواستار شد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر