۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۴۵۷۹۷
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه نهضت ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی در کرمان ایجاد شده است گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی استان هشدار داده که دچار کمبود آب است و اگر مشکل آن حل نشود از مدار خارج می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، سیدمهدی طبیب‌زاده عصر امروز در چهل و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که با حضور شافعی رئیس اتاق ایران و فدایی استاندار کرمان در محل اتاق بازرگانی برگزار شد اظهار داشت: نمایندگان استان کرمان همراهی بسیار خوبی با اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان دارند.

وی با بیان اینکه رویکرد اتاق بازرگانی استان پرداختن به مباحث کلان و بهبود فضای کسب و کار در استان است گفت: در شورای گفتگوی کشوری نقش موثری داریم و از 10 مصوبه شورای گفتگوی کشوری که به قانون تبدیل شد چهار مصوبه از استان کرمان بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه با هماهنگی که با سازمان مالیاتی و تامین اجتماعی کشور داشتیم برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی استان به نتایج خوبی رسیدیم افزود: مشکل سردخانه‌های کل کشور با پیگیری اتاق بازرگانی استان کرمان برطرف شد.

وی با بیان اینکه از نظر میزان نیروگاه‌های نصب شده خورشیدی رتبه اول کشوری را داریم و نهضت ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی در کرمان ایجاد شده است گفت: مسائل و مشکلات برق خورشیدی در استان کرمان احصاء شده و به وزارت نیرو ارسال شده است.

طبیب‌زاده با اشاره به اینکه مسیری که در اتاق بازرگانی استان کرمان طی می‌شود در جهت بهبود فضای کسب و کار است بیان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی استان هشدار داده که دچار کمبود آب است و اگر مشکل آن حل نشود از مدار خارج می‌شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر