۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۴۵۷۳۲
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از استان گیلان، ارسلان زارع معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان در دیداری صمیمانه با همکاران اداره کل پدافند غیرعامل به گفتگو نشست.
دکتر زارع در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش همکاران، در فضایی صمیمانه با کارمندان این اداره به گفتگو پرداخت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان اظهار کرد: طبق فرمايشات مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود 
وی گفت: اگر شهروندان ما نگاهی کوتاه به دیگر شهر های جهان داشته باشند به این موضوع پی خواهند برد که نکات پدافندی در تمامی حوزه های زیر ساختی در سال های بسیار قبل در کشور های توسعه یافته اجرایی شده ودر سال های اخیر شاهد اجرایی شدن آن در کشورمان هستیم.
وی با بیان اینکه اجرای قانون جزو الزامات است و باید قوانین و مقررات را به درستی اجرا کنیم عنوان کرد: قوانین پدافند غیرعامل الزام آوری قانونی و کیفری نیز می باشد و از این رو باید مديران را در راستاي توسعه اقدامات استاني الزام به رعایت این قوانین و مقررات كنيم.
وی تصریح کرد: در دهه هفتاد پروژه ها پيوست پدافند غيرعامل نداشتند اما امروزه اين موضوع در كشور داراي اهميت است و به نحو قابل توجهی در حال انجام می باشد.
جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استانداری با بیان اینکه  استان ما نبايد فقط در عملكرد سياست هاي ابلاغي اول باشد  بلکه بايد در ارائه طرح هاي نو و جديد نيز اول باشد عنوان کرد: به عنوان يك درخواست دوستانه از شما خواستارم اتاق فكرهایی توسط شما تشكيل شود تا در مكانيزم اجرا، چالش هاي موجود برطرف گردد و از این رو بنده شخصا از هيچ كمكي مضايغه نخواهم كرد.
در ابتداي  اين جلسه امير محمدپور مديركل پدافندغيرعامل استانداري گيلان ضمن خيرمقدم و تبريك انتصاب آقاي دكتر زارع گزارشي از روندفعاليت هاي اداره كل پدافند غيرعامل استان ارايه نمود
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر