۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۵۶۳۹
خوزستان:
در راستای اجرایی شدن برنامه های ابلاغی از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور به استان ها، آخرین مانور سال 97 استان خوزستان با عنوان نشت فرضی مواد شیمیایی پرخطر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با موفقیت برگزار گردید.


به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه هماهنگی دستگاه های عمل کننده و سناریو خوانی در ماهشهر برگزار گردید. در این جلسه شهیدی نیا مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، سردار روحانی جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور و سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان حضور داشتند.

شهیدی نیا در ابتدای جلسه به ارائه گزارشی از سناریو و برنامه ریزی های انجام شده در جهت اجرای مانور پرداخت. در ادامه از حضار خواست تا نقطه نظرات خود را ارائه دهند.

فیوضی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل منطقه ویژه، برگزاری این قسم رزمایش ها را جز اقدامات پیشگیرانه برای بالا بردن ضریب ایمنی مناطق حیاتی و مهم و زیرساخت های صنعتی از قبیل پتروشیمی ها که این روزها بار اصلی صنعت استان و حتی کشور را به دوش می کشند، برشمرد.

وی همچنین از مسئولین مربوطه خواست تا برگزاری رزمایش ها و دوره های آموزشی پدافند غیرعامل را در راستای افزایش بازدارندگی و پایداری، بیش از پیش در دستورکار سال آینده دستگاه قرار دهند.

سردار روحانی نیز ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری مانور، از عملکرد سالانه اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان تشکر نمود.

مانور نشت گاز در پتروشیمی های کارون، اروند و بندر امام خمینی (ره) با موفقیت به انجام رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر