۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۴۵۵۸۱
مدیربحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس از تشکیل سه اتاق بحران در هر منطقه از شهر بندرعباس با هدف مقابله با بحران های احتمالی خبر داد.
هر منطقه دارای اتاق بحران می شود

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیربحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس از تشکیل سه اتاق بحران در هر منطقه از شهر بندرعباس با هدف مقابله با بحران های احتمالی خبر داد.

حیدری پوری با اشاره به اینکه 5 سال از تشکیل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در شهرداری بندرعباس  می گذرد گفت: انبارهای جانمایی شده ودر حال طراحی است که در سطح شهر بندرعباس اتاق بحران داشته باشیم. وی افزود: در این اتاق ها ابزار و امکانات اولیه برای مقابله با بحران داشته باشند.

ایشان  با اشاره به تشکیل 4 کارگروه ، هشدار و اطلاع رسانی ، تدفین ، سیلاب‌های شهری و امداد ونجات در این سازمان ؛ در افق بلند مدت پدافند غیر عامل شهرداری به دنبال ایجاد امکانات اضطراری در فاصله ی 30 تا 50 کیلومتری شهربندرعباس جهت انتقال مردم در شرایط بحرانی هستیم .

مدیر بحران و پدافندغیر عامل شهرداری بندرعباس  از جابجایی ادارات در حریم دریا خبرداد و افزود :جهت تسریع این روند و کاهش مخاطرات نیاز به اعتبارات ملی داریم. چنانچه توجه نشود ما از سمت دریا با مخاطرات جدی مواجه خواهیم بود .

حیدری پوری در پاسخ به میزان آمادگی استان نسبت به حملات سایبری و دسترسی به اطلاعات از جانب دشمن گفت : اصل پدافند غیر عامل رعایت شده و از اطلاعات شهرداری پشتیبانی گرفته شده است و دشمن به هیچ عنوان نمی تواند به اطلاعات ما دست پیدا کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر