۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۴۵۲۷۳
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: نیاز مردم استان تهران به مرغ تا پایان ماه رمضان تامین شده است.
به گزارش پایداری ملی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران که برای حضور در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاکدشت به این شهرستان سفر کرده بود،ضمن اعلام این خبر گفت: گوشت مرغ به حد وفور تامین شده و حدود یک ماه قبل در مرغداری‌ها 125 میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده که نیاز مردم تا پایان ماه رمضان را تامین می‌کند.

محمدعلی اسفنانی افزود: در بحث آرد‌ و نان خوشبختانه حداقل تا پایان شهریورماه سال آینده ذخیره سازی کامل انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم و گذشته از این در پایان فروردین ماه آغاز برداشت گندم و در واقع شروع ذخیره‌سازی مجدد برای سال آینده است.

وی گفت: میوه مورد نیاز مردم هم برای شب عید تهیه و در سردخانه ها به حد کافی انبار شده است.

وی به افزایش نظارت‌ها بر بازار هم اشاره کرد و افزود: امسال خوشبختانه با اعلام وزیر محترم دادگستری از هفتم اسفند ماه یعنی 10 روز زودتر از هر سال نظارت‌های ویژه شب عید را آغاز کردیم و تا پایان روز 16 فروردین ماه این طرح ادامه دارد.

اسفنانی گفت: تمامی گشت‌های ما با حضور دادستان محترم استان و دادستان‌های شهرستان‌ها صورت می‌گیرد و بازار هدف بیشتر شامل کالاهای مورد نیاز مردم برای عید نوروز و سال جدید است که مردم هم به راحتی کالای مورد نیاز خود را تامین کنند و هم بیشتر از قیمت واقعی خریداری نکنند.

وی افزود: محل‌های اقامتی، هتل‌ها، رستوران‌ها،  مراکز بهداشتی‌و‌درمانی، مراکز فروش بلیط های مسافرتی و آژانس های هواپیمایی در ایام عید مورد نظر ما هستند و حتما مورد بازرسی واقع می‌شوند و اگر تخلفی مشاهده شد با آنها برخورد خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران به عفو جرائم غیر عمد از سوی مقام معظم رهبری هم اشاره کردو گفت:با عنایتی که مقام معظم رهبری فرمودند، ما در استان تهران از استان هایی هستیم که بیشتر میزان عفو را شاهد بودیم.

اسفنانی افزود: این عفو و رافت اسلامی باعث آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان شد و جرائم بخشیده و یا به حدی سبک شد که برای آنها قابل پرداخت باشد.

وی در پایان گفت: عنایت رهبری باعث شد که رقم قابل توجهی از پرونده های ما از گردونه رسیدگی خارج شود و این امر می تواند تعزیرات را به نحوی سبک بال کند که همکاران ما در ادامه انجام وظایف موفق تر باشند.

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاکدشت هم امروز در محل سالن جلسات فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

در این جلسه که فرماندار و برخی از مسئولین ادارات شهرستان پاکدشت حضور داشتند از زحمات محمدمهدی رشیدی،رئیس قبلی تعزیرات حکومتی پاکدشت تقدیر و فضل الله همتیان به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر