۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۵۱۸۰
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در عرصه جنگ نرم که دشمن به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی مردم است، روحانیت دارای نقش فرماندهی است.
به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در همایش رسالت‌های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های مدرسه دارالشفاء با اشاره به لزوم تقویت ارتباط بین حوزه و سپاه اظهار کرد: براساس دستور رهبر معظم انقلاب موظف هستیم که ارتباط بین این دو نهاد را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: روحانیت زبان گویای دین و مدافع آن است، سپاه و بسیج هم ماموریت دارند که مدافع انقلاب اسلامی باشند. بسیج اساتید حوزه و بسیج روحانیت باید بتوانند که پیوند بین دو نهاد روحانیت و سپاه را تقویت کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: در عرصه جنگ نرم که دشمن به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی مردم است، روحانیت دارای نقش فرماندهی است، همچنین در کشورهایی همچون عراق و سوریه ضرورت دارد که روحانیت حضور پیدا و برای آینده این کشورها کادرسازی کند، روحانیون باید در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنند.

حاجی صادقی با اشاره به لزوم تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیش از این طی مراسمی در تهران از آیت‌الله جنتی به نشانه قدرشناسی زحماتش، از او تقدیر شد، پس از آن به فکر افتادیم که مراسم مشابهی را هم برای آیت‌الله یزدی در شهر قم داشته باشیم، چرا که ایشان نشان داد که می‌توان هم انقلابی ماند، ولی مصلحت‌اندیشی‌ها را کنار گذاشت.

وی ادامه داد: ما مقاومت علمی و عملی را از شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله یزدی یاد گرفتیم که اگر اصل اسلام و اسلام به خطر افتاد، باید آتش به اختیار وارد میدان شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر