۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۴۴۵۰۶
مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس:
حیدری پور از تلاش نیروهای شهرداری به منظور رفع آبگرفتگی در معابر خبر داد و گفت: آبگرفتگی معابر شهر بندرعباس در حال رفع است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، «حمیدرضا حیدری‌پور» در گفتگویی خبری با اشاره به بارندگی شبانه‌روز گذشته و بامداد امروز، اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر شروع بارش باران از شب یکشنبه و بامداد دوشنبه، تمامی گروه‌های آموزش‌دیده ویژه این شرایط به حالت آماده‌باش کامل در آمدند.

 

وی افزود: کلیه تیم‌های مدیریتی در مناطق و همچنین نیروهای مشخص شده در سطح نواحی 10 گانه شهرداری اقدامات لازم به منظور رفع مشکلات به وجود آمده را انجام داده و در برخی نقاط نیز همچنان مشغول فعالیت هستند.

 

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس با بیان اینکه در هر ناحیه یک تیم 9 نفره ویژه این شرایط آماده رفع مشکلات هستند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این افراد، نیروهای ستاد تخلفات نیز در هر منطقه 9 نفر در حالت آمده‌باش هستند و در کنار تیم‌های مدیریت بحران فعالیت دارند.

 

حیدری‌پوری با بیان اینکه خوشبختانه اتفاق قابل توجه همراه با خسارات جانی و یا مالی قابل توجه حین و پس از بارندگی در شهر رخ نداده است، اظهار کرد: در این مدت، شاهد آبگرفتگی در برخی معابر شهر بودیم که با تلاش‌های صورت گرفته اغلب آنها رفع شده و در یک مسیر از بلوار امام‌خمینی(ره) نیز آبگرفتگی قابل توجهی وجود دارد که تا قبل از ظهر رفع می‌شود.

 

وی با اشاره به ایجاد سه اتاقک بحران در مناطق سه‌گانه شهری ویژه شرایط اضطراری، گفت: هرچند بارندگی با شدت قابل توجه نبوده و نیاز چندانی به تجهیزات این اتاقک‌ها نبوده، اما طی مدت بارندگی، هرجا نیاز به استفاده از پمپ‌های موجود در این اتاقک‌ها شده، از آنها استفاده کرده‌ایم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر