۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۴۳۹۳
انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان خبرداد:
دومین دوره انتخابات هیات رئیسه انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان با حضور ناظر انجمن علمی پدافند غیرعامل کشور در محل سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در محل سالن جلسات استانداری خوزستان دومین دوره انتخابات هیات رئیسه انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان با حضور ناظر انجمن علمی پدافند غیرعامل کشور برگزار شد .

دومین دوره  انتخابات هیات رئیسه انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان برگزار شد

در ابتدای جلسه پیرهادی مدیرکل حراست استانداری خوزستان و رییس انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان ضمن خير مقدم گويي به اعضا محترم انجمن علمی، مقارن بودن این انتخابات با ايام الله دهه مبارك فجر انقلاب شكوهمند اسلامي را مبارک دانست و یاد امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرمرا گرامی داشتند.

وی در ادامه بیان کردند: با توجه به جایگاه حساس وژئوپلتیک استان خوزستان در کشور و و گره خورده پایداری این استان به پایداری کشور از انجمن خواست تا مانند گذشته تمام تلاش خودرا در راستای رسالت خویش در حوزه پدافند غیرعامل دنبال نماید. همچنین پیرهادی با بر شمردن برخی اقدامات و دستاوردهای انجمن در طی دوره پیشین، آمادگی این مجموعه را با توجه به داشتن نیروهای متخصص و نخبه در این حوزه جهت هرگونه همکاری بادستگاه های دولتی و اداری اعلام کرد .

در ادامه فیوضی مدیر کل اداره پدافند غیرعامل استانداری خوزستان از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل در استان و پیشرفت محسوس آن طی شش ماهه اخیر خبر داد وآن را نتیجه همکاری و تعامل بسیار سازنده اداره کل وانجمن دانست و آنرا بعنوان الگوی بسیار مناسبی از همکاری نهادهای حکومتی با مجوعه های علمی برشمرد که در دوره مدیریت وی صورت پذیرفته است.

دومین دوره  انتخابات هیات رئیسه انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان برگزار شد + تصاویر

دراین جلسه قارونی مدیرکل اداری و مالی استانداری خوزستان نیز ضمن قدردانی از فعالیتهای صورت گرفته انجمن یاد و خاطره دکتر آصف عضو فقید هیات مدیره انجمن را گرامی داشتند. ضمنا وی خواستار انجام هرچه بیشتر فعالیتهای علمی و اجرایی این انجمن جهت تاثیرگذاری بیشتر آن در راستای پیشبرد اهداف وفرهنگ سازی مستمر پدافند غیرعامل در سطح جامعه شدند.

سپس زارع زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری خوزستان بر لزوم استفاده از مباحث پدافند غیرعامل در حوزه ساخت و سازهای شهری وپروژه های عمرانی تاکید کردند و ضمن تشکر از فعالیتهای صورت گرفته شده انجمن از نبخگان آن دعوت نموده تا در حوزه های پژوهشی در زمینه پروژه های عمرانی استان خوزستان همکاری لازم را داشته باشند.

درپایان سمیع دبیر انجمن علمی پدافند غیرعامل خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از تشریف فرمایی حاضرین به گزارش عملکرد دوساله انجمن به تشریح سرفصل های ذیل پرداختند.

خدمات علمی، فرهنگسازی و هنری

برگزاری همایش های علمی و پژوهشی

برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی

برگزاری نشست های هم اندیشی،

تولید مجلات علمی و چاپ کتب و نشریه،

برگزاری نمایشگاه های علمی، آموزشی و ترویجی

توسعه شعب انجمن

بستن تفاهم نامه ها

شایان ذکر است : این انتخابات که با حضور 36 نفر از اعضای اصلی انجمن برگزار گردید که خسرو پیرهادی، سعید فیوضی، محسن قارونی، هدایت ا... زارع زاده، حسین سمیع اعضای اصلی و سیدعلی مرعشی شوشتری عضو علی البدل هیات رئیسه و همچنین حجت ا... بهمئی و بعنوان بازرس اصلی و و شهاب بهادری بیرگانی بعنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر