۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۴۴۲۱۷
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بودجه برای انسداد مرز‌ها باید دو برابر شود، ما باید از روش‌های سنتی به سمت روش‌های جدید برای انسداد هوشمند مرز‌ها پیش برویم.
به گزارش پایداری ملی،حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به حمله تروریستی روز گذشته به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان و شهید و زخمی شدن شش نفر، گفت: این یک حمله کور بود، اکنون صد‌ها تروریست انتحاری در آن سوی مرز‌ها در حال تلاش هستند تا اقداماتی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

وی با بیان اینکه رزمندگان و مرزداران با جانفشانی با این تروریست‌ها از مرز‌ها دفاع می‌کنند، بیان کرد: آنان به اقدامات تروریستی کور روی می‌آورند که این موضوع بیانگر ناتوانی آنهاست، با توجه به این اقدامات تروریستی کور و ایذایی به عنوان برنامه‌های دشمنان علیه ایران، ما تلاش کردیم الزاماتی را در قالب بودجه ببینیم.

فلاحت‌پیشه تصریح کرد: معتقدیم که بودجه برای انسداد مرز‌ها باید دو برابر شود، ما از روش‌های سنتی به سمت روش‌های جدید برای انسداد هوشمند مرز‌ها باید پیش برویم، اقدامی که بسیاری از کشور‌ها انجام داده‌اند لذا انتظار می‌رود دولت بودجه این کار را تأمین کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دولت بودجه‌ای برای الزامات مرزی در لایحه بودجه سال ۹۸ ندیده است، اظهار کرد: انتظار داریم مجلس بودجه لازم را برای مقابله با این حملات تروریستی تصویب کند، اتفاقاتی که در مرز‌ها می‌افتد اثر مادی آن بیشتر از چیزی است که دولت می‌توانست در بودجه قرار دهد.

شایان ذکر است؛ روز گذشته حمله تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر از سوی گروهک تروریستی جیش الظلم صورت گرفت که یک نفر شهید و پنج نفر مجروح شدند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر