۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۴۱۹۸
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم تجدید میثاق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان‌های امام راحل گفت: انقلاب شکوهمندی که امام(ره) در سال ۵۷ با مقدمات فراوان و طولانی ایجاد کرد توانست دنیا را متوجه خود کند و نقشه سیاسی جهان را تغییر دهد و مایه امید محرومان و مستضعفان شود.

به گزارش پایداری ملی، مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه، زیارتنامه و آیاتی از قرآن کریم و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب شکوهمندی که امام(ره) در سال ۵۷ با مقدمات فراوان و طولانی ایجاد کرد توانست دنیا را متوجه خود کند و نقشه سیاسی جهان را تغییر دهد و مایه امید محرومان و مستضعفان شود.

وی افزود: امام راحل از حوزه مکتب امام صادق(ع) قد علم کرد و از طریق دین و دیانت مردم را روبه‌روی ظلم، ستم و طاغوت به پا داشت و با درهم ریختن نظام شاهنشاهی حکومتی بر مبنای امامت و ولایت تشکیل داد و زلزله‌ای در جهان سیاست به وجود آورد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: امام (ره) بذر بیداری را در دل‌ها و ذهن‌ها نشاند تا جانانه در برابر ظالمان، ستمکاران و جهانخواران بایستند و همچنین مسلمانان جهان با انتخاب راه و مکتب امام راحل به بیداری رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: امام(ره) حق حیات، عزت و بیداری گردن همه ما دارند و باید برای ادامه راه امام و شهدا به عنوان شاگردان ممتاز امام از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر