۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۴۱۹۴
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان مطرح کرد
مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: 38 هزار خانوار نیازمند هرمزگانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط کمیته امداد صاحب‌خانه شدند.

به گزارش پایداری ملی، علی الهیاری پیش از ظهر امروز ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کمیته امداد در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ و  با هدف حمایت از اقشار ضعیف جامعه و به تعبیر بنیانگذار انقلاب،بر اساس اندیشه دینی و فقهی حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد.

وی با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران افزود: احداث ۳۸هزار واحد مسکونی، بهره مندی ۱۱۰هزار جوان هرمزگانی از جهیزیه، برخورداری ۱۲۹ هزار دانشجو از خدمات فرهنگی و بورسیه های تحصیلی بخشی از خدمات ارائه شده توسط این نهاد انقلابی است.و اعطای تسهیلات خوداشتغالی به ۵۹ هزار خانواده نیازمند از جمله خدمات ارائه شده توسط این نهاد انقلابی است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریرح کرد: اعطای تسهیلات خوداشتغالی به ۵۹ هزار خانواده نیازمند، پرداخت  ۹۳هزار و ۹۵۰ فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی و همچنین اعطای ۳۰۰میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در ۵ساله اخیر از جمله خدماتی است که پس از انقلاب توسط کمیته امداد صورت گرفته است.

 الهیاری با تاکید بر اینکه بدون شک دستاوردهای انقلاب اسلامی برای همگان قابل لمس است، اظهار کرد: نسل هایی که دوران قبل از انقلاب اسلامی ایران را درک کرده اند به راحتی می توانند مقایسه صحیح و درستی نسبت به عملکرد نظام داشته باشند.

وی با اشاره به تغییرات قابل توجه در وضعیت بهداشت، معیشت، راه های مواصلاتی، ارتباطات، معیشت، سطح تحصیلات و امید به زندگی در جامعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد:  انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به اقشار نیازمند و محروم جامعه همواره پیشتار است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با تاکید بر اینکه ۷۰درصد از خدمات در حوزه روستاها ارائه شده است، اظهار کرد: همه مناطق به تناسب نیازهایشان از غرب تا شرق، جامعه هدف در امر خدمت‌رسانی بوده‌اند اما در این میان مناطق شرق استان همچون جاسک، سیریک،بشاگرد و رودان به دلیل شرایط اقلیمی و محرومیت از خدمات بیشتری بهره‌مند شده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر