۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۴۰۸۹
کریمی مدیر کل پدافند غیرعامل در این جلسه اظهار داشت : در حال حاضر یکی از مهمترین و جدی ترین آسیب ها در گستره اجتماعی، اقتصادی، و سیاسی دنیا بحث مواد مخدر ( خصوصا" مخدرهای نوپدید ) و گرایش جوانان به دلایل مختلف به این سمت است که یکی از تهدیدات اصلی محسوب می شود .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، وی افزودند : برای مقابله با آسیب های مواد مخدر ، باید با یک رویکرد اجتماعی به این امر نگاه کنیم و با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی سطح تقاضا را در جامعه پائین بیاوریم تا به طبع آن سطح عرضه مواد مخدر نیز کاهش پیدا کند .

مدیر کل پدافند غیرعامل اولویت دولت را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه مبارزه بامواد مخدرعنوان کرد و افزود : دانش آموزان و مدارس بزرگترین جامعه هدف دشمنان و یکی از آسیب پذیری های بزرگ در حوزه مردم محور بوده که لازم است با آموزش و آگاه سازی خانواده ها و نظام آموزش و پرورش و دانشگاه ها از طریق آموزش های مستقیم و وسایل ارتباط جمعی گام اساسی و موثر را در این خصوص برداشت.

جلسه مدیر کل پدافند غیرعامل با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی

وی اظهار داشتند : اعتياد به مواد مخدر علاوه بر زيان‌هاي جدي و خطرناك جسمي و روحی، عوارض و مشكلات فراوان اجتماعي و اقتصادي از قبيل افزايش جرم‌ و هدررفتن سرمايه‌هاي كلان مادي و سقوط بسياري از ارزش‌ها و هنجارهاي فرهنگي و اخلاقي را نیز به‌دنبال دارد که می تواند به راحتی خواسته و هدف دشمنان را تامین نموده و بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد نماید.

مهدوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز ضمن اشاره به معضلات جبران ناپذیر فردی و اجتماعی و ... اعتیاد افزودند : پیشگیری از اعتیاد و مبازره با آن نیازمند همکاری و مساعدت تمامی آحاد مردم و مسئولین در همه حوزه ها می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر