۰۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۴۳۹
معاون ستاد کل نیروهای مسلح:
سردار جزایری گفت: هیچ گنبد فولادی در برابر موشک‌های مقاومت تاب مقاومت نخواهد داشت و هنوز بسیاری از توانمندی‌های تجهیزاتی مقاومت به صحنه جنگ وارد نشده‌اند.

به گزارش پايداري ملي، سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی در جمع تعدادی از بسیجیان وکارکنان وابسته به وزارت نفت با بیان شکست‌ها و ناکامی‌های آمریکا و صهیونیزم در برابر پدیده انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر چهارمین پیروزی جبهه مقاومت را پس از جنگ 33 روزه و 22 روزه و جنگ سوریه رقم زده است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور افزود: اهمیت پیروزی غزه در جنگ امروز به حدی است که برای همیشه هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب شکسته شد و من‌بعد هرگونه تهدید نظامی صهیونیست‌ها جز مضحکه جهانی چیزی در پی نخواهد داشت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از جمله پیامدهای این جنگ آن است که اشغالگران دانستند جایی در این سرزمین ندارند و باید فلسطین را به فلسطینی‌ها بسپارند.

سخنگوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آسیب پذیری صهیونیست‌ها بیش از آن است که تصور می‌شد و هیچ قدرتی توانایی حفظ این رژیم شیطانی را ندارد و عاقبتی جز فرار خفت آور برای اسرائیلی‌های غاصب متصور نمی‌باشد.

جزایری همچنین ضمن تاکید بر ناتوانی دولت‌های آمریکا، انگلیس و ارتجاع عرب در حفظ رژیم صهیونیستی و ادامه حیات از این غده سرطانی، یادآور شد: مردمان آمریکا اروپا و کشورهای عرب با استفاده از فرصت شکست بزرگ تلاویو، دولت‌های خود را مجبور به ترک کمک‌هایشان به صهیونیست‌ها کنند و بیش از این در جنایات این رژیم خون آشام وکودک کش غرق نشوند.

این مقام ارشد نیروهای مسلح همچنین افزود: هیچ گنبد فولادی در برابر موشک‌های مقاومت تاب مقاومت نخواهد داشت و هنوز بسیاری از توانمندی‌های تجهیزاتی مقاومت به صحنه جنگ وارد نشده‌اند و چنانچه جنگ ادامه یابد جمعیت زیادی از صهیونیست‌ها فرارهای دسته جمعی از سرزمین‌های اشغالی را آغاز خواهند کرد.

جزایری در بخش دیگری از سخنانش با تشریح تکرار ناکامی‌های امپراطوری آمریکا و ابرسرمایه‌داری جهانی در برابر انقلاب اسلامی ضمن اشاره به مشکلات مالی و اقتصادی آمریکا و اروپا و بروز شکاف‌های عمیق در لیبرال دموکراسی غربی، عصر اینده دوران شکوفایی و بسط آموزه‌های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: با شکست‌هایی که در جبهه استکبار پیش می‌آید بشریت روز به روز به آرمان‌های انقلاب اسلامی نزدیک‌تر می‌شود و این پدیده‌ای است که قدرت‌های مادی کنونی توان جلوگیری از آن را ندارند.

وی در پایان با اظهار تاسف از جان باختن و شهادت کودکان، زنان و مردان بی‌گناه در غزه مظلوم تاکید کرد: کشورهای عربی که بی‌تفاوت از این حادثه بزرگ عبور کردند در پیشگاه خدای متعال و تاریخ گناه کارند و باید پاسخگو باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر