۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۳۵۱۰
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان در جلسه کمیته پدافند غیر عامل شهرداری شهمیرزاد تاکید کرد:
ایرج کارخایی مدیر کل پدافند غیر عامل در دیدار با شهردار شهمیرزاد و اعضای کمیته پدافند غیر عامل شهرداری خاطر نشان کرد : توجه به موضوع پدافند غیر عامل این شهر می تواند شهر را در مقابل حوادث طبیعی و غیر طبیعی ایمن نگه داشته و حفظ و حراست نماید .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، ایرج کارخایی مدیر کل پدافند غیر عامل در دیدار با شهردار شهمیرزاد و اعضای کمیته پدافند غیر عامل شهرداری خاطر نشان کرد : توجه به موضوع پدافند غیر عامل این شهر می تواند شهر را در مقابل حوادث طبیعی و غیر طبیعی ایمن نگه داشته و حفظ و حراست نماید .


وی افزود : ضرورت دارد شهرداری شهمیزاد سوله و مکان های چند منظوره را برای اسکان موقت مردم در شرایط خطر و بحران پیش بینی نماید .


ایرج کارخائی ضمن تشکر و قدر دانی از آقای لقمانیان شهردار شهمیرزاد برای انجام مانور وبرگزاری دوره های آموزشی در هفته ی پدافند غیر عامل افزود : رعایت نکات و الزامات مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان و ضرورت داشتن پیوست پدافند غیر عامل برای ساختمان ۵ طبقه به بالا و ساختمان های حساس باید مورد توجه بیش از پیش شهرداری ها قرار بگیرد تا در شرایط خطر دچار خسران و پشیمانی نشویم.


وی در ادامه خاطر نشان کرد دشمنان از هر راهی در صدد خسارت زدن به دستگاه های اجرایی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که یکی از اقدامات دشمنان حملات سایبری به ارگان ها و دستگاه های اجرایی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با هدف جلوگیری از ارائه خدمات به مردم و ایجاد خسارت به ارگان های دولتی است که ضرورت دارد کمیته پدافند غیر عامل در شهرداری شهمیرزاد فعال شود و اقدامات لازم برای مصون سازی سیستم ها در مقابل تهدیدات سایبری مورد توجه جدی تر قرار گیرد .


وی با تأکید به این که اکنون در شرایط عادی قرار داریم می توانیم با توجه به اصول حفظ آمادگی و مقابله با تهدیدات ضمن کسب آمادگی بیشتر میزان کارئی دستگاه ها و بخش های مختلف را سنجش تا در شرایط خطر و بحران اقدامات لازم را برای مقابله با تهدیدات را اتخاذ نمود و باعث افزایش بازدارندگی کشور در مقابل دشمنان این مرز و بوم شد .


در این جلسه شهردار شهمیرزاد هم ضمن تأکید بر نقش پدافند غیر عامل در کاهش خسارت جانی و مالی به مردم و دستگاههای دولتی به خصوص در شرایط خطر و بحران به شرح اقدامات صورت گرفته و در دست اقدام شهرداری شهمیرزاد پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر