۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۴۲۹۵۱
معاون فنی و مهندسی سازمان پدافند غیرعامل کشور:
جلسه بررسی تخصصی ابعاد مختلف طرح جامع پدافند غیرعامل شهر و استان همدان با حضور مهندس پوربرات معاون فنی و نظامات سازمان پدافند غیرعامل کشور ، مجری و ناظر طرح جامع شهر و استان و مدیران و کارشناسان فنی و مهندسی پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، معاون فنی و مهندسی سازمان پدافند غیرعامل کشور با تأکید بر ضرورت اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در سطح شهر و استان همدان تصریح کرد: هدف طرح جامع پدافند غیرعامل، مصون سازی زیر ساخت ها است.

معاون فنی و مهندسی سازمان پدافند غیرعامل کشور:هدف طرح جامع پدافند غیرعامل، مصون سازی زیر ساخت ها است.

مهندس پوربرات در جلسه بررسی تخصصی طرح جامع پدافند غیرعامل استان همدان با اشاره به زیر ساخت ها و نقاط آسیب پذیر در سطح شهر و استان همدان افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل سند راهبردی است که افق میان مدت 5 ساله شهر در آن پیش بینی شده که با شناخت مراکز ثقل و نقاط آسیب پذیر راهبرد و دستورالعمل مشخصی در اختیار دستگاه های متولی می گذارد.

وی با بیان اینکه طبق بررسی ها 20 الی 45 درصد کار تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل پیشروی داشته استاضافه کرد: امید است با همکاری هر چه بیشتر بین دستگاهی در  بحث طبقه بندی مراکز ثقل، طرح جامع پدافند غیرعامل شهری و استان همدان به سرانجام برسد. در این جلسه مجری و ناظر طرح جامع پدافند غیرعامل به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص تدوین طرح جامع پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر