۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۲۹۵۰
جلسه چگونگی اجرای مبحث 21 مقررات ملی ساختمان و ماده 23 قانون بودجه در طرح های توسعه شهری با حضور مهندس پوربرات معاون فنی و مهندسی پدافند غیرعامل و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان همدان در در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی و انتظامی استانداری همدان برگزار گردید.

به گزارش پایداری ملی، جلسه چگونگی اجرای مبحث 21 مقررات ملی ساختمان و ماده 23 قانون بودجه در طرح های توسعه شهری با حضور مهندس پوربرات معاون فنی و مهندسی پدافند غیرعامل و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان همدان برگزار گردید. 

برگزاری جلسه چگونگی اجرای مبحث 21 مقررات ملی ساختمان با حضور معاون فنی و مهندسی سازمان پدافند غیرعامل کشور

در این جلسه وی با اشاره به مبحث 21 مقررات ملی ساختمان به عنوان مرجع قانونی در بحث مستحکم سازی و ایمن سازی اضافه کرد: این مبحث دارای نقاط ضعف و کاستی هایی است ولی با اجرایی کردن مباحث مقررات ملی ساختمان در مقوله مقاوم سازی سازه های شهری و صنعتی می توان به توفیق روز افزون دست یافت.

پوربرات با توجه به مصون سازی و حفاظت از مراکز مهم و حیاتی کشور که به عنوان مراکز ثقل به شمار می روند خاطر نشان کرد: آئین نامه ها و دستورالعمل های مصوب در مقررات ملی ساختمان و سازمان پدافند غیر عامل کشور در خصوص مصون سازی مراکز ثقل باید بومی سازی و متناسب با شرایط جغرافیایی، اقتصادی، سیاسی و اقلیمی کشور باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر