۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۲۶۴۹
بیش از 40 درصد حملات سایبری صورت گرفته به شرکت‌های هندی در 3 ماهه سوم سال 2018، به صنعت این کشور انجام شده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از «thenewsminute»؛ بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی «Seqrite»، زیرمجموعه شرکت امنیت سایبری «Quick Heal Technologies»، کسب‌وکارهای هندی در 3 ماهه سوم سال 2018 با 26 میلیون حمله سایبری یا به عبارتی 280 هزار حمله در روز مواجه شدند.

شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارائه‌دهنده خدمات با به کارگیری فناوری (ITES) با بیشترین تعداد حمله در بازه زمانی یاد شده نسبت گذشته مواجه شده، بیش از 40 درصد آن‌ها صنعت را هدف قرار داده بودند. همچنین بخش تولید با 17.88، آموزش با 12.56 و سلامت با 9.17 درصد در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

سانجی کاتکار (Sanjay Katkar)، مدیر واسط و مدیر ارشد فناوری Quick Heal گفت:

جای هیچ انکاری وجود ندارد که شرکت‌های امروزه با چالش‌های امنیتی منحصر به فرد مواجه هستند. رشد اتصالات، محدود امنیت سنتی را تخریب کرده است.

کاتکار ادامه داد:

هر نقطه‌ی پایانی، گره و ابزار متصل به شبکه یک شرکت، به محل ورودی برای هکرها تبدیل شده است تا اطلاعات ارزشمند را سرقت کرده، در کسب‌وکارها اختلال ایجاد کنند.

در متن گزارش آمده است، با وجود این که باج افزارها، نفوذ، برنامه‌های بالقوه ناخواسته (PUA)، آگهی‌افزارها و کرم‌ها همچنان بین مجرمان سایبری از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، حملات سرقت ارزهای دیجیتالی (cryptojacking) نیز رو به افزایش است.

شرکت Seqrite شرح داد، تنها در بازه زمانی یاد شده، روزانه 24 هزار بدافزار سرقت ارز رمز سامانه‌ها را مورد حمله قرار می‌دادند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر