۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۴۲۵۵۹
معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین گفت: یکی از عملیات های شاخص اجرایی در این پروژه جا به جایی فیبر نوری پدافند غیرعامل کشور در بخش شمالی طرح بود که نقطه اتصال 12 استان کشور را فراهم آورده بود که بدون هیچ مانع و مشکلی نسبت به جا به جایی آن اقدام شد.
به گزارش پایداری ملی،محمد علمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح یادگار امام (ره) طی تفاهم نامه چهار جانبه استانداری و فرمانداری به عنوان ناظران عالی، اداره کل راه و شهرسازی به عنوان آزادکننده و رفع معارضان طرح و شهرداری قزوین به عنوان تامین کننده مالی و عامل اجرایی، سوم اسفند ماه سال گذشته منعقد شد.
وی ادامه داد: پروژه یاد شده با هدف دسترسی ساکنان به مناطق شمالی و ورزشگاه 15 هزار نفری و همچنین تسهیل و دسترسی آسان از کنار گذر به دانشگاه بین المللی امام (ره) و نمایشگاه بین المللی قزوین مورد احداث قرار گرفته و یکی از مهمترین ورودی و خروجی های این شهر نیز محسوب می شود.
علمی، میزان اعتبار پروژه یاد شده را 200 میلیارد ریال اعلام و افزود: تاکنون برای اجرای عملیات این پروژه 125 هزار متر مکعب خاکبرداری انجام و برای ضلع جنوب شرقی آن نیز یک هزار و 700 متر جدول گذاری، 360 تن آسفالت و هفت هزار متر مکعب عملیات زیرسازی صورت گرفته و طول رمپ آن 360 متر و لوپ آن هم 380 متر است.
به گفته وی، پروژه تقاطع غیرهمسطح یادگار امام (ره) قزوین به صورت تقاطع شبدری (دسترسی از کناگذر آزادراه به صورت ورودی و خروجی) طراحی شده و به علت واقع شدن رودخانه بازار در ضلع غربی، احداث چهار دستگاه پل در دستور کار قرار دارد که تاکنون 36 تن آرماتور بندی و 500 متر مکعب بتن ریزی در آن عملیاتی شده است.
معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین در ادامه اضافه کرد: هم اکنون عملیات اجرایی آسفالت، خط کشی، نصب گاردریل، علایم و چراغ های روشنایی ضلع جنوب شرقی این تقاطع غیر همسطح آماده شده و به زودی زیر بار ترافیکی خواهد رفت.
این مسئول عمران شهری در پایان یادآور شد: یکی از عملیات های شاخص اجرایی در این پروژه جا به جایی فیبر نوری پدافند غیرعامل کشور در بخش شمالی طرح بود که نقطه اتصال 12 استان کشور را فراهم آورده بود که بدون هیچ مانع و مشکلی نسبت به جا به جایی آن اقدام شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر