۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۱۹۳۲
آنچه در اخبار حوزه های پدافند غیرعامل گذشت؛
در این بسته ویژه خبری مروری بر عناوین اصلی اخبار حوزه های پدافند غیر عامل خواهیم داشت.
آنچه که باید در رابطه با حملات شمیایی بدانید!؟/ جنگ اقتصادی بزرگی در حال انجام استبه گزارش خبرنگار پایداری ملی، در این گزارش به برخی از اخبار حوزه های پدافند غیرعامل خواهیم پرداخت.

پدافند سایبری

افزایش 71 درصدی جرائم در فضای مجازی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: جرائم در فضای مجازی امسال نسبت به سال گذشته 71 درصد افزایش داشته است اما پلیس فتا توانسته است بیش از 80 درصد جرائم را کشف کند.

وقوع 41 هزار جرم مجازی از ابتدای امسال/ راهکار مقابله با برداشت‌های غیرمجاز

رئیس پلیس فتا گفت: رمزهای یکبار مصرف برای جلوگیری از فیشینگ و برداشت‌های غیرمجاز اکنون در بانک‌های کشور درحال اجراست و شهروندان می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

پدافند زیستی

تهران و دریاچه نمک لرزیدند

در هفته گذشته زلزله‌های مهم بیش از ۴ ریشتر در استان‌های اصفهان، کرمان و هرمزگان به ثبت رسید؛ ضمن آنکه در جواد آباد استان تهران زلزله ۳.۱ و در دریاچه نمک زلزله‌های کوچک کمتر از ۳ رخ داد.

پدافند مردم محور

انتقاد تند نماینده مجلس از گرانی‌ها

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه مردم از عدم نظارت دولت بر بازار شاکی هستند، گفت: قیمت کالا‌ها با افزایش دلار افزایش یافت، اما امروز که دلار حدود ۷ هزار تومان ارزان شده، اما قیمت کالا‌ها پایین نمی‌آید بلکه هچنان رو به افزایش است.نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه مردم از عدم نظارت دولت بر بازار شاکی هستند، گفت: قیمت کالا‌ها با افزایش دلار افزایش یافت، اما امروز که دلار حدود ۷ هزار تومان ارزان شده، اما قیمت کالا‌ها پایین نمی‌آید بلکه هچنان رو به افزایش است.

رحمانی فضلی: با نقطه مطلوب رهبرانقلاب در رفع آسیب‌های اجتماعی فاصله داریم

وزیر کشور گفت: گام‌های بسیار خوبی در زمینه آسیب‌های اجتماعی برداشته شده اما با نقطه مطلوبی که مدنظر مقام معظم رهبری است، واقعا فاصله داریم.

برخورد با خودروهای آلاینده، حادثه‌ساز و مخل امنیت اخلاقی در دستورکار

رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرای طرح «طاهر» توسط این پلیس خبر داد و گفت: برخورد با خودروهای آلاینده، دودزا، حادثه‌ساز، مخل امنیت اخلاقی و دارای پلاک مخدوش در دستور کار پلیس راهور پایتخت است.

پدافند شیمیایی

آنچه که باید در رابطه با حملات شمیایی بدانید!؟

عوامل شیمیایی شامل بخارات، آئروسل‌ها، مایعات و جامدات سمی می شوند که بر روی انسان‌ها‌، حیوانات و گیاهان عواقب ناگواری برجای می‌گذارند.

پدافند اقتصادی

دستور رهبر انقلاب به بانک مرکزی برای تقویت ارزش پول ملی

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به دیدار اخیر خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دستور ایشان به این بانک برای تقویت هرچه بیشتر ارزش پول ملی و نیز رعایت استقلال بانک مرکزی خبر داد.

جنگ اقتصادی بزرگی در حال انجام است

معاون حقوقی رئیس جمهور تاکید کرد: جنگ اقتصادی بزرگی در حال انجام است و دولت و بخش خصوصی باید این موضوع را لحاظ کنند.

انتهای پیام/

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر