۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۴۱۷۵۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین گفت: شناسایی و مطالعه دارایی ها و تهدیدات آسیب پذیری که در قالب طرح جامعه پدافند غیرعامل استان پیگیری می‌شود موضوع مهم و ضروری بوده که باید مورد شناسایی قرار گیرد.
به گزارش پایداری ملی، محمد افشار روز چهارشنبه در کارگروه طرح جامع پدافند غیرعامل استان که در سالن جلسات معاونت عمرانی برگزار شد، افزود: موضوع مهمی که همواره ما را در برابر تهدیدات دشمن مصون می‌ کند، اجرای هر چه سریع طرح جامع پدافند غیرعامل است.
وی ادامه داد: در سال 93 قراردادی با یک شرکت مشاور منعقد شد تا طرح جامع پدافند عامل استان به لحاظ امنیتی و فنی پیگیری شود.
وی ادامه داد: متاسفانه شرکت یاد شده با وجود جدید بودن موضوع و تاکید سیاست های بالادستی مبنی بر پیگیری آن، سرعت لازم را در جهت تکمیل موضوع ارایه نکرد و هنوز هم انتظارات ما محقق نشده است.
به گفته این مسئول، وظیفه اصلی کارگروه طرح جامع پدافندی استان، شناسایی دارایی‌ ها و میزان آسیب پذیری امکانات در برابر تهدیدات دشمن است.
افشار در پایان یادآور شد: لازم است شرکت مشاور طرح ‌های راهگشایی را برای شناسایی های لازم اعلام کند و نباید در ادامه فرصت بیشتری را از دست داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر