۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۱۷۴۶
فرمانده پايگاه مقاومت بسيج شرکت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد از برگزاري چهارمين رزمايش پدافند غيرعامل در منطقه عملياتي خانگيران سرخس خبرداد.
به گزارش پایداری ملی از  روابط عمومي شرکت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد، محمد رضا به آبادي با اعلام اين خبر افزود: همزمان با هفته بسيج ، رزمايش پدافندغيرعامل با هدف آمادگي جسماني، رزمي و فرهنگي بسيجيان پايگاه مقاومت پالايشگاه هاشمي‌نژاد و بسيجيان سطح شهرستان با ياد شهداي مقاومت اسلامي يمن طي دو روز در منطقه عملياتي خانگيران برگزار شد.

وي اظهارداشت: در اين رزمايش که با حضور بسيجيان حوزه هاي مقاومت شهرستان شامل بسيج ادارات و روستاها برگزار شد بسيجيان در 16 آيتم رزمايش پدافندي را به اجرا گذاشتند.

به آبادي با اشاره به اهميت توليد انرژي در منطقه شمال و شمال شرق کشور تاکيد کرد: با توجه به اينکه پالايشگاه گاز شهيد هاشمي نژاد به عنوان تنها تامين کننده انرژي گاز طبيعي در شمال شرق کشور مي باشد

اين رزمايش با هدف آمادگي هرچه بيشتر بسيجيان در برابر تهديدات احتمالي دشمنان به خصوص در عرصه نفت و گاز، مقابله با نقشه هاي دشمن براي ضربه زدن به زير ساخت هاي بخش توليد، هماهنگي و سرعت تصميم گيري در مواجهه با تهديدات و حفظ امنيت تاسيسات پالايشگاه برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر