۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۴۱۴۶۳
به منظور همکاری در حوزه های آموزشی و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل و عقد تفاهم نامه همکاری های مشترک صورت گرفت :
صبح امروز نشست هم اندیشی تجری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان با دکتر مازندرانی رییس جدید دانشگاه فرهنگیان استان در محل دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صبح امروز به منظور همکاری در حوزه های آموزشی و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل، نشست هم اندیشی تجری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان با دکتر مازندرانی رییس جدید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در محل دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

 

در این جلسه تجری با بیان ضرورت و اهداف پدافند غیرعامل ضمن بیان برخی تهدیدات نوین دشمن به نقش موثر دانشگاه ها و هیأت های علمی و جامعه نخبگان در رصد، شناخت و مقابله با تهدیدات دشمن اشاره نمود. تجری گفت: به دلیل نهفته بودن فرصت و تهدید در دانش و تکنولوژی، پدافند غیرعامل هم به دانش و تکنولوژی متکی می باشد.

 

وی افزود با کمک دانشگاه ها و شناسایی ظرفیت ها و قابلیت ها می توانیم سطح استان را در پدافند غیرعامل و فرهنگ سازی و آموزش بالا ببریم. وی عنوان داشت با انجام و عقد یک توافق نامه همکاری های مشترک با دانشگاه فرهنگیان استان درخصوص آموزش دانشجویان فرهنگی درخصوص تهدیدات نوین دشمنان و برگزاری همایش های علمی و کارگاه های آموزشی و کمک به پایان نامه دانشجویان و فرهنگیان شاغل با موضوعات پدافند غیرعامل می توانیم به اهداف و سیاست های ابلاغی پدافند غیرعامل استان نزدیک تر شویم. در ادامه دکتر مازندرانی رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان استان توضیحاتی درخصوص وضعیت دانشگاه فرهنگیان و همکاری آن با پدافند غیرعامل در حوزه های مربوطه ارائه نمودند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر