۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۴۱۲۴۹
جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان، نماینده شهرستان فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی، تمامی مدیران دستگاههای اجرایی به ریاست فرماندار شهرستان در محل سالن مجتمع شهید عظیمی بهزیستی بابلسر برگزار شد .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،جلسه شورای اداری شهرستان  بابلسر با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان، نماینده شهرستان فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی، تمامی مدیران دستگاههای اجرایی به ریاست فرماندار شهرستان در محل سالن  مجتمع شهید عظیمی بهزیستی بابلسر  برگزار شد .

دکتر منفردی مدیرکل پدافند غیرعامل استان، با گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت، از فرماندار محترم شهرستان جهت توجه ویژه به اقدامات حوزه پدافند غیر عامل تقدیر و تشکر نمود.

وی با اشاره به گستردگی حوزه های ماموریت پدافند غیرعامل، بیان داشت: تنها یک بعد از ابعاد مختلف پدافند غیرعامل اقدامات در حوزه نظامی می باشد، پدافند غیرعامل اهداف و ماموریت های  بسیار گسترده ای در حوزه های متفاوت دارد که باید به همه این حوزه ها توجه ویژه نمود. همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: پدافند عامل تکمیل کننده پدافند غیرعامل است، اگر این دو نباشند تمام دستاوردهایمان را در یک نصف روز از دست خواهیم داد. ‎

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان تأکید نمود: باید در حوزه پدافند غیرعامل  بگونه ای اقدام شود، که  اگر اتفاق و یا حادثه ای رخ داد، بواسطه ی بالا بردن سطح تاب آوری در آن حوزه از وقوع بحران جلوگیری شودو چنانچه حادثه منجر به بحران شد، بگونه ای مدیریت کنیم که فعالیت مردم دچار آسیب نشود، وظیفه اصلی پدافند غیرعامل این است، که مردم شریف در جامعه ای ایمن و در آرامش زندگی کنند، به عبارتی اقدامات پدافند غیرعامل در راستای برقرار نمودن توسعه پایدار برای ملت عزیزمان می باشد.

منفردی افزود: زیرساخت های استان باید محکم، ایمن و آسیب ناپذیر در مقابل تهدیدها و بلایای طبیعی و غیر طبیعی باشد، لذا وظیفه همه مسئولان این است که همزمان کار فرهنگ سازی و کار عملی را با هم انجام دهند تا این مقوله مهم که خواست مقام معظم رهبری است تحقق یابد. ضرورت ایجاب می کند ما برای استان یک برنامه حساب شده تهیه کنیم که هم اکنون این سند در حوزه استان تحت عنوان «طرح جامع پدافند غیرعامل» در حال نهایی   شدن است و در شهرستان های ساری و بابل نیز کلید خورده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر