۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۴۱۱۷۲
در همایش پدافند غیرعامل شهرستان سیاهکل عنوان شد:
مسئول کارگروه های پدافند غیرعامل استانداری گیلان پدافند غیرعامل را یک علم نوین خواند و گفت: پدافند غیرعامل یک علم جدید برای برون رفت از چالش ها وخطرات احتمالی کشور زمانی که تهدیدی از سوی دشمنان برای کشور در نظر گرفته شده باشد است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی؛ همایش پدافند غیرعامل با حضور امین بابایی از اداره کل پدافند غیرعامل، رضا اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل، روسای ادارات شهرستان، شهرداران و سمن ها در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سیاهکل برگزار شد.

امین بابایی با بیان اینکه پیشرفت و  توسعه کشور در گرو پدافند غیرعامل می باشد، بیان کرد: پویایی پدافند غیرعامل یک راه چاره ساز و آینده نگرانه برای پیشرفت و توسعه کشور است، پس باید مسئله یابی و چالش های احتمالی را در پدافند غیرعامل مدنظر قرار دهیم.

بابایی با بیان اینکه جنگ دنیای امروز جنگ سخت افزاری نیست، تصریح کرد: امروزه جنگ های دنیا،جنگ نرم افزاری،تهاجمات فرهنگی و جنگ مردم محوری است.

وی با اشاره به ترسیم راه پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل تنها راه ممکن برای برون رفت چالش ها است که از منظر تهدیدات احتمالی دشمنان در حوزه های مختلف اعم از زیستی، سایبری، میکروبی و ... ، جز با بسترسازی محتوای پدافند غیرعامل در کشور امکان پذیر نمی باشد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر