۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۴۱۱۵۲
جلسه شورای اداری شهرستان ساری با حضور مدیرکل پدافند غیر عامل استان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،د جلسه شورای اداری شهرستان ساری با حضور مدیرکل پدافند غیر عامل استان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

دکتر منفردی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان، از منظر پدافند غیرعامل، زندگی کردن در امنیت، صلح و آرامش و لذت بردن مادی و معنوی را حق مسلم مردم ایران دانستند و یکی از اهداف پدافند غیرعامل را مقابله با زیاده خواهی برخی از افراد که باعث سلب آرامش و آسایش عده ای از مردم می شوند خواندند.

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان عنوان کردند: ما باید با قوی شدن و مصونیت بخشی جامعه، به مسائل پدافند غیرعامل توجه ویژه ای داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل تهدیدات نظامی و غیر نظامی دشمنان مبارزه بکنیم.

وی بر ضرورت فرهنگ سازی پدافند غیرعامل در جامعه بویژه در سیستم اداری و خانوادگی - توجه به زیرساخت های کالبدی و تهدیدات زیستی در استان تاکید، زیرساخت و مردم را دو مؤلفه مهم پدافند غیرعامل در حاکمیت نظام جمهوری اسلامی برشمردند.

دکتر منفردی، خواستار تشکیل جلسات مستمر پدافند غیرعامل برگزاری رزمایش و تمرینات آموزش و فرهنگ سازی پدافند غیر عامل از مدیران شهرستان شدند.

رضایی فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان ساری، به توجه بیشتر مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان به مقوله پدافند غیر عامل و برگزاری رزمایش تأکید و عنوان کردند: پدافند غیرعامل باید جزء برنامه های اصلی همه مدیران باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر